Ik vrees ook voor gewonde hulpverleners en agenten bij demonstraties en voetbal wedstrijden,zullen we die dan ook maar gelijk verbieden ?
Overigens is het inzetten van propaganda iets wat al jaren gebeurt.
Het jammere eraan is dat ze enerzijds niet capabel zijn om dingen te handhaven en daarom d.m.v. dit in te zetten, rekenen op ratten van de samenleving om het werk voor hun te doen,en anderzijds niet openbaar willen toegeven dat ze niet capabel zijn.
Nu word door het verspreiden van leugens ingewerkt op de onwetendheid van mensen.
Ik vraag me af als men het straks voor elkaar heeft dat de hetze tegen vuurwerk is "opgelost" ,waarvoor men dit "wapen" dan gaat inzetten ?
Waar is de tijd gebleven dat indoctrinatie door het leidinggevende deel van een land niet werd gepikt door de bevolking en dat die in opstand kwamen ?
Waarvoor moeten de leiding hebbende in dit land beslissen over wat iemand wel of niet mag,wat die wel leuk of niet leuk mag vinden,mag beslissen hoe iemand zijn leven MOET leiden ?
Ik heb hier al langer en steeds meer het idee dat ik in een grote kleuterklas zit waarbij de regering in de vorm van juf/meester je terecht wijst ,ook op het schoolplein in de pauze's en jouw verteld wat je wel en niet mag,en van die gedachte krijg ik kots neigingen.