Politiechef vreest gewonde agenten met oud en nieuw

ik zeg ,neem allemaal een vrije dag of focus je als agent op de echte uitwassen ,maar het blijft natuurlijk wel triest dat het helaas nog steeds gebeurd en dat geld vrees ik voor wel meer hulpdiensten 🤞🤞🤞

nog even los van het feit dat dit soort ,ja hoe moet je ze noemen ?? het uiteindelijk verpesten voor iedereen die wel naar behoren geniet en omgaat met deze mooie traditie ,de tijd zou het leren

Dat vrees ik met de verrotte uitwassen in de maatschappij ook beste politiechef. Maar om je ogen alleen op vuurwerk te richten gaat nergens over.

Ik sprak vanmiddag een kameraad die bij de politie werkt. We raakten in gesprek over het dreigende verbod en hoe de politiebond dit verbod gepromoot heeft.

Hij gaf aan dat het toentertijd landelijk intern bekend gemaakt werd en dat vrijwel iedere straatagent daarop gereageerd heeft dat het een flauwekul statement is die niet te handhaven valt...

Het is een opvoed probleem dat weten we allemaal .nu zijn ze compleet door geslagen, alles is levensgevaarlijk! Terwijl het in elk land tekoop is... dat verbod gaat t niet oplossen dat zagen we met de corona jaren
Opvoedprobleem misschien. Meestal is het groepsdruk. Beetje stoer willen doen. En natuurlijk alcohol/drugs.
Feit is dat het inderdaad een probleem is wat bij de wortels zou moeten worden aangepakt.

Blijkbaar vind politiek het simpelweg verbieden het makkelijkst.

De politie zet dit jaar vol in op propaganda om de bevolking klaar te stomen door de publieke opinie nog eenmaal flink te veranderen.

Kijk de berichten van de politie op facebook alleen al. Waar eerst alleen grote vangsten werden vermeld zie je nu berichten staan waar 5, 10 of 15kg vuurwerk (F2 BE) in beslag genomen wordt met nog steeds de niet te missen teksten: stel je eens voor als dit was ontploft? De gevolgen waren dan niet te overzien etc.

En als afsluiting een mooie oproep voor de kliklijn.

De politie zet dit jaar vol in op propaganda om de bevolking klaar te stomen door de publieke opinie nog eenmaal flink te veranderen.

Kijk de berichten van de politie op facebook alleen al. Waar eerst alleen grote vangsten werden vermeld zie je nu berichten staan waar 5, 10 of 15kg vuurwerk (F2 BE) in beslag genomen wordt met nog steeds de niet te missen teksten: stel je eens voor als dit was ontploft? De gevolgen waren dan niet te overzien etc.

En als afsluiting een mooie oproep voor de kliklijn.
Uit stukken van de gemeenteraad in Diemen heeft handhaving daar zelf gemeld dat het optreden van handhaving het SLUITSTUK is in het beleid tegen illegaal vuurwerk. Dus reactief en niks zelf ondernemen. Want ze weten zonder de medewerking van de klikkende Nederlander valt er niks te handhaven

Ik vrees ook voor gewonde hulpverleners en agenten bij demonstraties en voetbal wedstrijden,zullen we die dan ook maar gelijk verbieden ?
Overigens is het inzetten van propaganda iets wat al jaren gebeurt.
Het jammere eraan is dat ze enerzijds niet capabel zijn om dingen te handhaven en daarom d.m.v. dit in te zetten, rekenen op ratten van de samenleving om het werk voor hun te doen,en anderzijds niet openbaar willen toegeven dat ze niet capabel zijn.
Nu word door het verspreiden van leugens ingewerkt op de onwetendheid van mensen.
Ik vraag me af als men het straks voor elkaar heeft dat de hetze tegen vuurwerk is "opgelost" ,waarvoor men dit "wapen" dan gaat inzetten ?

Waar is de tijd gebleven dat indoctrinatie door het leidinggevende deel van een land niet werd gepikt door de bevolking en dat die in opstand kwamen ?
Waarvoor moeten de leiding hebbende in dit land beslissen over wat iemand wel of niet mag,wat die wel leuk of niet leuk mag vinden,mag beslissen hoe iemand zijn leven MOET leiden ?
Ik heb hier al langer en steeds meer het idee dat ik in een grote kleuterklas zit waarbij de regering in de vorm van juf/meester je terecht wijst ,ook op het schoolplein in de pauze's en jouw verteld wat je wel en niet mag,en van die gedachte krijg ik kots neigingen.

Laatst bewerkt:
Sorry ik vind het hartstikke erg voor de politie. Maar ik neig meer naar uitlokking en voor de relschoppers ook voer. Zet dan eerder neer ben je relschopper, dan word je hard gestraft of agent gewond de bak in. Maar dit is roepen om moeilijkheden in mijn ogen zo van zie je wel ze zijn bang de mietjes word je juist gepakt. Neemt niet weg dat het triest is dat het gebeurd.

Back
Bovenaan