[Polen] Polen

Ik vindt de polen markt echt geniaal, net over de grens bij Duitsland! Alles ligt daar gewoon los, geen dummy,s maar gewoon pakken en betalen. Wel 7 uur rijden, maar dan kijk je echt je ogen uit! Afdingen kennen ze daar inderdaad niet, en je mag blij zijn als je wat gratis krijgt. Toch hebben ze wel ruime keuze hoor!! I love polen:handsup:

Weet niet of ik het mag vragen, verwijder maar als het niet mag: Puur voor de lol, maar wat kost zo'n bruin monster nou van die video?

Het is toch algemeen bekend dat prijzen hier niet mogen, dus waarom blijft dat gevraagd worden? Je kan het toch ook gewoon op youtube vragen als het hier niet mag? Simpel zat.

Volgens mij mag alleen prijzen in combinatie met internet shops niet worden besproken, maar winkels met prijzen die niks te maken hebben met bezorgen mag volgens mij toch wel? anders zou je toch ook niet over lidl duitsland of zena belgie met prijzen mogen babbelen kan me vergissen.

Volgens mij mag alleen prijzen in combinatie met internet shops niet worden besproken, maar winkels met prijzen die niks te maken hebben met bezorgen mag volgens mij toch wel? anders zou je toch ook niet over lidl duitsland of zena belgie met prijzen mogen babbelen kan me vergissen.

Even een citaat van de vwc-regel:

Het vermelden van prijzen van zwaar (knal)vuurwerk is verboden, deze berichten zullen dan ook verwijderd worden. Zwaar knalvuurwerk mag enkel besproken worden tot 50 gram knalsas, knallers met meer dan 50 gram knalsas zullen enkel in een gesloten topic worden weergegeven. Tevens zullen topics over salutes en lawinepijlen gesloten worden.

Zwaar knalvuurwerk gaat om knalvuurwerk wat in de illegale handel is. Maar het klopt inderdaad dat je op het moment dat je in Polen iets koopt je nog legaal bezig bent, dus dat heb je scherp opgemerkt. :wink:

@ Leendert97 Wat bedoel je met een bruin monster? Die 8 inch shell?

Ik bedoel geen shells, maar als het filmpje nog niet aanstaat zie je al een soort van foto. Die bruine Delova Rana achtige dingen bedoel ik.

Iemand een idee hoe oud en nieuw in Polen is? Gaan ze helemaal los of is het niks? Was een paar jaar geleden in Valencia en daar gebeurde helemaal niks, heel saai.

Iemand een idee hoe oud en nieuw in Polen is? Gaan ze helemaal los of is het niks? Was een paar jaar geleden in Valencia en daar gebeurde helemaal niks, heel saai.

Net wat op YouTube gekeken, ook in Polen knallen ze erop los! En niet zo klein beetje...

Is met een aantal freaks een paar huisjes huren en lekker legaal oudjaar vieren geen optie?

Als je niet van wanten weet raad ik iedereen af om in polen of tsjechie vuurwerk te halen.

De Duitsers zijn erg fanatiek met controleren en zelf 10-15 km over de grens kan je er nog worden afgehaald.

Besef je dat de meeste lui die er spul gaan halen beschikken over adr papieren en hebben van deze controles geen last

Sprak pas een pool zei tegen hem haal is wat dozen vuurwerk en sloffen sigaretten.
hij zei nee nee neee controle overal
smokkel naar rusland is geen probleem door corruptie.
maar poolse politie doet weinig meer aan couptie zei die.
en aan de grens scheinen ze te staan zei die pool dan.
of waar is weet niet nog nooit in polen geweest.

Back
Bovenaan