Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gisteren naar hohenwutzen geweest om eens rond te kijken. Wat leuks te scoren en daar de boel af te laten. Helaas hebben ze 2 weken terug een inval gedaan en is er geen groot vuurwerk meer te krijgen. Ook als je gaat doorvragen naar groot vuurwerk zie je dat de angst er goed inzit, hoorde boete bedragen van 3000 euro voorbij komen. Wat ze wel nog hebben is alles uit cat.3 dus ook cakes tot 2 inch en het "normale" knalspul. Wat me ook opviel is dat de prijzen van bijvoorbeeld een 30mm 19s jorge pot erg hoog zijn (21,49) kost in België 25 euro. Al met al denk ik dat Polen ook zijn beste tijd gehad heeft.
Gisteren naar hohenwutzen geweest om eens rond te kijken. Wat leuks te scoren en daar de boel af te laten. Helaas hebben ze 2 weken terug een inval gedaan en is er geen groot vuurwerk meer te krijgen. Ook als je gaat doorvragen naar groot vuurwerk zie je dat de angst er goed inzit, hoorde boete bedragen van 3000 euro voorbij komen. Wat ze wel nog hebben is alles uit cat.3 dus ook cakes tot 2 inch en het "normale" knalspul. Wat me ook opviel is dat de prijzen van bijvoorbeeld een 30mm 19s jorge pot erg hoog zijn (21,49) kost in België 25 euro. Al met al denk ik dat Polen ook zijn beste tijd gehad heeft.
Er wordt wel erg op de feiten vooruitgelopen door je.
Beste pyro's
Ik ken iemand die der laatst heen is geweest alles ligt er nog ook zware knallers kat4 alleen er liggen geen shells meer.
Ik ben op zoek naar iemand die mij meer kan vertellen over vuurwerkwinkels in de buurt van Katowice, Krakau, Auschwitz en eigenlijk in heel Silezië. Alvast bedankt!
Ik ga binnenkort krakau, wie weet kom ik wat tegen.
al geweest?Ik ga binnenkort krakau, wie weet kom ik wat tegen.