[Polen] Polen

De regels zijn er niet voor niets , en diegene die zich er niet aan willen houden lopen dus kans op een waarschuwing of een ban van VWC.

We moeten de regels streng hanteren door het huidige vuurwerkbesluit en dat er ook op de forums wordt meegekeken.

Verder geen discussie over nodig, worden wij hier openlijk of per persoon over aangevallen is een Ban op zijn plaats.

Laat het niet zover komen.

De laatste posts verwijderd.
Nogmaals; een discussie is niet nodig verder, er is een ban gegeven om een bij hem bekende reden.

Is het stoken in Polen daar toegestaan? Of mag het officieel niet maar word er vrij weinig aandacht aan besteed?

Een tripje zoals vuurvent ziet er namelijk erg aantrekkelijk uit.. :D

Vuurvent is samen met mij daar heen gegaan,,

Stoken in Polen is NIET LEGAAL!!

Wij zijn expres elke keer diep de bossen in gegaan om daar wat af te steken.
niet lang op 1 plek blijven hangen, maar wat verplaatsen.

de bossen zijn zo uitgestrekt dat de knallen vervagen tussen de bomen.

Wij zijn expres elke keer diep de bossen in gegaan om daar wat af te steken.

Je mag van geluk spreken dat jullie geen bosbrand veroorzaakt hebben.
Moet eerlijk zeggen, dat ik er op tegen ben dat er in natuurgebieden en bossen gestookt wordt.
Laat de dieren lekker met rust.

Wat betreft de horizontaal afgestoken pijlen en de ballen op de grond na, vind ik het leuk beeld materiaal.
Maar die klappen, het wordt steeds gekker, maar dat is mijn mening he.

Tja als we het zo bekijken kunnen we beter vuurwerk afschaffen dieren hebben namelijk een zeer goed gehoor en zo kan je dus eigenlijk nergens vuurwerk afsteken.

Je mag van geluk spreken dat jullie geen bosbrand veroorzaakt hebben.
Moet eerlijk zeggen, dat ik er op tegen ben dat er in natuurgebieden en bossen gestookt wordt.
Laat de dieren lekker met rust.

Wat betreft de horizontaal afgestoken pijlen en de ballen op de grond na, vind ik het leuk beeld materiaal.
Maar die klappen, het wordt steeds gekker, maar dat is mijn mening he.

Bosbrand is een punt maar dieren met rust laten? Laat jij de dieren 31 december dan ook met rust maar dat is mijn mening dan weer he

En wederom gaat het hier off-topic...
Die film was tegen de regels, zonder die fragmenten was het nooit een probleem geweest, geen discussie nodig! Wie er nu nog over doorgaat, krijgt een waarschuwing.

hallo,

even een vraagje, ik ga rond oktober naar polen.
maar wat is nou echt een aanrader van een goede markt,
is het die ene net over de grens of kan ik beter door rijden?

De markten kan je beter overslaan. Veel namaak en veel te duur.

Zoek een leuke winkel op. Al hebben ze in de winkel natuurlijk geen bigboys. Retornos er

Ach als je toch naar Polen gaat zou ik ook even een markt bezoeken hoor. De markten aan de grens (zoals Hohenwutzen) zijn inderdaad duur maar het is gewoon een geweldige ervaring om er geweest te zijn.

Tuurlijk blijft het leuk om toch over de marktjes te gaan rond scharrelen. Alleen als je die prijzen ziet denk je van,ben ik hiervoor helemaal naar polen gereden:frusty: Doelend op de prijzen dan he ;) producten zijn nog altijd leuk :D

Gelijk maar even een filmpje posten :D

Pyromoravia (ja tsjechies) rookbom groen

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan