Planning verkoopdagen

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Planning verkoopdagen

In 2011 zullen de laatste drie dagen van het jaar weer bekend staan als de officiele verkoopdagen van vuurwerk. Het begint op donderdag 29 december, officieel mag er vanaf 07.00 in de ochtend vuurwerk verkocht worden. De tweede dag is vrijdag 30 december. Daarna is het oudjaarsdag, zaterdag 31 december. Voor iedereen de dag waar we naartoe leven.

Hoe deel jij deze dag in? Maak jij hier een planning voor, of laat je het allemaal op je af komen op de dag zelf?

Werken, werken en werken! Alleen 31 december vrij: stoken! Verder geen tijd voor andere dingen, doorlonten komt allemaal op 31 december neer dit jaar. Net als vorig jaar.

donderdag en vrijdag worden voor mij gewoon werken vrijdag avond naar men vriendin toe ik ben daar met oud en nieuw haha zal een gemis voor de buurt zijn.

Donderdag en vrijdag werken allebij mijn ouders,
dus dat betekend vroeg shoppen :D
Ze gaan rond 8:00 de deur uit, dus ik denk dat als ik een bestelling plaats om 10:00 dat dat helemaal goed gaat komen.
Lekker op de scooter natuurlijk,
en daarna nog een paar losse dingetjes halen, zoals elk jaar :)

Donderdag hoop ik dan rond 13:00 wel weer thuis te zijn met alles in huis. Opstellen die handel, foto'tje maken en de dozen weer inpakken.

Vrijdag lekker 'uitslapen' en tasjes inpakken :D

Ik vetrek om een uur of 5 's morgens de 29e om dan met Mike het hele land door te crossen en van alles op te halen bij de diverse winkels. Echt de leukste trips van het jaar ook al rij je op zo'n dag al gauw een kilometer of 600.:bonk: En 'savonds zijn we dan helemaal stuk maar voldaan haha.

Laatst bewerkt:
de 29e ben ik aan het werk van 8 of 9 tot 5. Daarna mijn bestellingen ophalen uit verschillende winkels.
De 30e een lange dag werken en de 31e ook. Dan om 5 uur vrij zijn, de bunker induiken voor de laatste aanschaffen en dan op naar het noorden schoonfamilie. Daar ben ik dan om 7 uur en dan begin ik met knallen en paar kleine projectjes maken.
Grote projecten kom ik niet aan toe. Wilde ik dit jaar wel voor het eerst doen, maar dat moet nog maar jaartje doorschuiven. Als ik aankom in het noorden gelijk ff schieten voor mijn zoontje. En dan lekker gezellig bezig zijn met van alles en nog wat.
greetzzz

29 bestellen en ophalen
Balen dat me pa me niet meer wilt brengen, dus alles moet de fiets, en dat wordt wel een dagtaak xD Want 10 kilo meesjouwen doet pijn.

30 niks doen

31 oud & nieuw vieren

Ik heb echt wel een planning nodig ja en ben daar dus nu ook al mee bezig!

Die 600km van Tabe en Mike ga ik niet helemaal halen maar heel ver daaronder zal het niet zitten. Ik probeer de bestellingen zoveel mogelijk op de 29e af te halen zodat ik de 30e alleen nog de laatste dingen hoef op te pikken en de rest van de 30e te kunnen gebruiken om alles voor te bereiden.

De 31e is het dan rond 09.30u verzamelen met een bak koffie en vanaf 10.00u stoken op ons stookpleintje met een mannetje of 15 van alle leeftijden, rond de 400 oliebollen bakken, Top2000 erbij aan, topdag!!

Ik vetrek om een uur of 5 's morgens de 29e om dan met Mike het hele land door te crossen en van alles op te halen bij de diverse winkels. Echt de leukste trips van het jaar ook al rij je op zo'n dag al gauw een kilometer of 600.:bonk: En 'savonds zijn we dan helemaal stuk maar voldaan haha.

Zie ik je om half 8 in Veenendaal?

Zeker een planning hier, en hopelijk dat het allemaal ga redden!
De 29e tussen 7 en 8u bij Valk in Nijverdal zijn om een bestelling op te halen. Hopen dat het allemaal in 1 keer past en anders dus nog even heen en weer rijden.
Daarna naar Nijkerk om wat Sky Screamers op te pikken, waarschijnlijk vanuit daar door naar Emmerich(vuurwerk24) op wat Zinkpijlen op te pikken.
Dan even in mijn oude dorp 2 stuks Monster Jam oppikken en vanuit hier even een kijken nemen bij Wagenvoort.

Klinkt als een aardig tripje, en heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoeveel kilometer het zal worden. Ik gok op aardig wat.

Als alles in huis staat, wat hopelijk zo tegen het middaguur is, kunnen we beginnen met doorlonten. Waarschijnlijk zo'n 3 pallets + pijlenrek, wat goed staat voor aardig wat uurtjes. Met een beetje doorwerken hoop ik eind van de middag de 30e klaar te zijn zodat we op tijd zijn om de 31e vanaf 12u te knallen(Nee, geen 10u, 12u is bij ons traditie op een groot veld)

Wie weet dat ik nog even ergens anders ga kijken maar tot dusver is dit de planning!

de 29ste haal ik wat los spul voor me projectjes (single-shot cake, misschien nog een ratelband van rotjes) en dan de 29ste de hele dag me aan me projecten werken. en veel op vwc zitten :p

de 30 haal ik al me vuurwerk op dat ik heb bestelt en als ik wat mis dat er nog bij en dan de laatste puntjes op de i zetten van me projecten.

de 31ste. stoken stoken stoken stoken en misschien ook nog stoken! :D

De 29ste om 9 uur op de fiets de eerste bestelling halen en om 10 uur samen met mijn pa de tweede bestelling ophalen.
De rest van de dag zal bestaan uit het staren naar mijn vuurwerk en foto's/filmpjes maken!

De 29ste om 10 uur eerste vuurwerk ophalen.bij Ivo Reinders Knal
De 30ste om 12 uur 2de bestelling ophalen bij Pyrovoordeel Sier
De 30ste om 20 uur 3de bestelling ophalen bij RWVWH Pijlen en knal

Laatst bewerkt:
Ik ga me vuurwerk,op de 30ste ophalen. Tussen 10:00 en 11:00 naar Nijverdal,om bij Valk Vuurwerk een bestelling,op te halen. En tussen 14:00 en 15:00,naar Vuurwerk Orthen,in Den Bosch,voor de rest.

29e lekker vroeg opstaan en rond 07:00 staan we zoals elk jaar bij de Lidl en de Aldi in Duitsland en halen we een flinke kar.Dan ff de kleine dorpjes af voor de leuke potjes.Als we alles thuis hebben uitgepakt dan ff bijkomen en tegen de avond gaan we naar Slooijer en Valk om de bestellingen op te halen.De 30e staan we weer bij Valk alleen nu om 07:00 in de ochtend en laden we ff wat kartonnen in 2 auto's.Als we dat thuis hebben uitgepakt dan gaan we alles klaarzetten voor de grote dag en daar gaat aardig wat tijd in zitten.De 31e al vroeg wakker zoals elk jaar dus snel douchen aankleden alles nog ff checken en rond 09:50 naar buiten en wat knalcakes afsteken en daarna de rest van het vuurwerk tot 02:00.Als de grote potten/cakes van de straat zijn gaan we lekker nagenieten onder het genot van een paar knalpotten tot in de late uurtjes.

De 29ste vroeg opstaan, voor 10 uur mijn twee bestellingen ophalen.
De 30ste in de ochtend naar Duitsland, daar ff kijken naar vuurwerk bij de Aldi en Lidl.
De 31ste stoken, stoken, stoken en smiddags nog bij de winkels langs voor leuke aanbiedingen.

De 29ste 's ochtends vuurwerk bij Robs vuurwerkshop ophalen. En dan in de loop van de dag wat ander los spul bij verschillende dealers in de buurt kopen.

Back
Bovenaan