Planning verkoopdagen

29december:
05;00-07;00 werken
11;00-14;00 vuurwerk halen Rens Petiet&vuurwerkpaleis
16;00-20;00 losse verkoop

30december;
filmen bij de verkoopdagen

31december;
ja uhhhhhh....:p

29December
08:30-09:00 Vuurwerk24
tussendoor naar De vuurwerkgigant,John van zweden,Correct
en om 16:00-18:00 Naar de tientonner:P
30December
Niks doen en denk ik naar paard van me zus gaan:P
31December is wel duidelijk toch?:D

29 dec;
- Vuurwerk24
- Roenhorst
- Bert Lammers
- Intratuin Lochem
- Fixet Ruurlo (zena)
- Welkoop Ruurlo

Van tijden heb ik nog geen idee. Ga om 6 of 7 uur smorgens weg, en moet afhalen tussen 12 en 1 bij de intratuin. We zullen zien :)

30; voorbereidingen voor carbid schieten
31; carbid schieten en tegen sluiten nog ff bij de lokale winkels langs.

De 29e vroeg van bed af om richting Koekange te rijden. Daarna weer snel naar huis, een hapje eten en vervolgens even hondjes uitlaten van een kennis die op vakantie is. Meteen even doorrijden naar de nabij gelegen Welkoop, om vervolgens nog een klein beetje Broekhoff spul op te halen.

En daarna lekker alles uitstallen, foto's maken en natuurlijk alvast het een en ander doorlonten.

29e half 7 opstaan en dan richting duitsland om wat goedkope cakes te halen en wat klein grut en op de terugweg pik ik het zooitje op bij mij dealer in de buurt.. en natuurlijk daarna alles uitstallen en bewonderen :) heerlijk heb er al weer zin in.

29e: Vuurwerk halen met de auto, rond een uur of 9-half 10. Thuiskomen, bakkie koffie enzo. Begin v/d middag even wat andere winkels checken, lekker rondfietsen van hier naar daar(ja heb een auto, maar ik kan me auto toch nergens parkeren hahaha) Hier en daar wat sfeer proeven dus... vervolgens in de namiddag me aquarium schoonmaken (wekelijks klusje op donderdagmiddag) en vervolgens eten, en wat klussen in huis, moet nog wat gedaan worden hier en daar zoals schilderen.

30e: Niet te vroeg opstaan, uurtje of 8 zoals gewoonlijk, lekker eten en vervolgens naar de sportschool, uurtje trainen en terug naar huis. Eten en daarna weer wat (vuurwerk)fora's checken en dergelijke... dag is voorbij voor ik het weten...

31: Om 9:55 sta ik buiten :)

29e: lekker uitslapen, dan samen met een vriend eerst ff langs de weco dealer om wat spulletjes op te halen. Dan direct door naar de vuurwerk outlet waar allemaal leuke dingen te doen zijn. Daarna thuis wachten tot mijn broer thuis komt met het grootste deel van mijn vuurwerk.
30e: Alles uitstallen, bewonderen, fotograferen en filmen. Daarna lekker projectjes maken en alles klaarmaken en inpakken voor de 31e.
31e: Knalluuuhhhh!!!

29e: Heerlijk vroeg op om stad en land af te rijden voor het beste en mooiste vuurwerk. Alles op zolder zetten en een mooie muur van maken voor de collectie foto. En alvast mijn finale projectje doorlonten. En dan na een lange en vermoeiende dag lekker dromen over alles wat ik/we gekocht hebben:).

30e: Werken bij een vuurwerk winkel. Iedereen hun bestelling geven en informatie geven over het vuurwerk als ze iets willen weten. Hierna naar huis met nog wat vuurwerk wat ik gekocht heb. En een poosje op zolder zitten om alles goed te bewonderen.

31e: 10uur het begin en 02:00 uur het einde van een heerlijk dagje ouderwets stoken!

29 december:
's ochtends vroeg mijn bestelling ophalen.
Dan moet ik 's middags tot 's avonds werken.

30 december:
Werken

31 december:
Stoken!

Er valt niet veel plannen bij mij dit jaar....

29 December

Tussen 12:00 & 14:00 naar Lopik, 123vuurwerk.
Tussen 12:00 & 16:00 naar leiden, Vuurwerk4all.
Tussen 16:00 & 17:00 naar Hoofddorp, Andrevanwees.

Wordt een leuke dag!

Rik:bye:

Pff, ik moet er echt om denken te herinneren dat ik morgen m'n minuscule bestellinkje moet ophalen. Dit jaar is 't bij mij heel vreemd: hoe dichter we bij de jaarwisseling komen, hoe minder ik met vuurwerk bezig ben :bonk: zit meer met m'n neus in de speakers en versterkers enzo :D Ik vergeet ook aldoor dat er vanavond een demo om de hoek is, kijken of ik dat in m'n kop kan houden. Rare boel bij mij dit jaar :shocked:

Als ik er morgen wel aan denk en zin in heb om achter vuurwerk aan te gaan, is het fietsen naar Giezen Hoogkerk voor 'n meterpakketje, naar RN-online voor wat Cafferata knalspul, Beijum voor Bomba's en dan m'n bestellinkje bij Vuurwerkgigant afhalen :bonk:

Momenteel heb ik eerder de neiging de 31e met de trein nieuwe (oude) audioapparatuur bijeen te scharrelen...

Nou echte planning heb ik niet, morgen !! mijn bestelling ophalen 10.45 dan naar huis wegbrengen en smiddag's waarschijnlijk nog ff wat klein los spul erbij halen en dan heb ik alles in huis, kan alles waarschijnlijk niet ik 1 keer houden op de fiets.
Vrijdag de 30e 8uur smorgens praktijkexamen auto pff hopen dat ik slaag jongens en zo het jaar mooi afsluit, als ik slaag gaat wel wat de lucht in vrijdagavond.
Dan niet te veel bier en niet al te laat naar bed om de volgende dag de mooiste van het jaar te maken...heb er schik van...

29e om 5:15 op om naar Valk in Nijverdal te rijden, dan terug naar Nijmegen. Dan richting opa in Zwartsluis, 's avonds weer naar Nijverdal voor kartonnen bij Slooijer. Dan de hele avond staren ;)
30e doorlonten etc
31e knallen!

29e:

7:00 Valk Vuurwerk Nijverdal
8:30 Duitsland

30e:

Klein spul uit de buurt losse verkoop

29e : 0800-2000 of later werken
30e : 0800-2000 of later werken
31e : 0800- x werken

Jawel, zo gaat dat!

tja, werk is werk. Ik heb toevallig deze werkweek vrij kunnen nemen, maar hoogstwaarschijnlijk moet ik 31e én 1e een uurtje of 3/4 werken. Shit happens, geld moet rollen.

29e: gewoon werken.
30e: 07.00 uur Valk nijverdal
08.30 uur macet Losser

smiddag alvast wat projectjes maken

31e: 08.00 uur Plaggenmarsch Hardenberg

Beetje een vage planning dit jaar..

Mijn bestelling van vuurwerkperdoos kon ik alleen nog de 31e ´s-ochtends ophalen.
Aangezien het voor mij een eindje rijden is naar Valk Nijverdal heb ik de rest van mijn bestellingen ook maar op de 31e gezet. Maar moet er al vroeg zijn dus ben als het goed is ook weer vroeg terug! Morgen even een paar winkels langs voor wat klein spul denk ik (eliassen, tuincentrum hier in de buurt & vuurwerk-orthen).

Back
Bovenaan