Planning verkoopdagen

29e tussen 10 en 12 uur ophalen in lopik bij goedkopervuurwerk.nl zodra we thuis zijn de eerste doorlont dingetjes klaar zetten en doorlonten.

30e moet ik werken van 09.00 tot 11.30 en dan haalt me broertje onze bestelling op bij vuurwerkland dealer hier 500 meter vandaan. dan thuis singleshots doorlonten enzo. ook maken we alles klaar voor de grote dag

31e stoken tot ik er bij neer val

De planning voor nu is

vroeg op :bonk:

29 december
tussen 9.30 - 10.00 bij rijswijke vuurwerkhal zijn
daarna door na brinkhorst voor mijn vuurwerk tussen 10.00-11.59
en dan iets later naar leidschendam voor meer vuurwerk 12.30-13.30

De andere dagen weet ik nog niet ben nog niet klaar met bestellingen
En 31 december niet speciaal vroeg op :D

29ste, 06.30 opstaan en daarna naar Zena Tilburg, waar ik (hopelijk heel veel) fantastisch vuurwerk mag gaan verkopen tot een uurtje of....?

30ste, idem, daarna bestelling ophalen tussen 21.00-22.00

31ste, voor het eerst in 35 jaar zal ik ook deze dag nog proberen om heel veel klanten blij te maken! Daarna lekker naar huis en het 10 uur projekt de lucht invlammen, maar dan een keer om 10 uur in de avond :D

Ik heb er MEGA veel zin in, gaan 3 geweldige dagen worden. Al jaren is dit een droom van me, en het gaat dan nu eindelijk gebeuren!! Erg tof dat ik deze kans heb gekregen, waarvoor mijn dank.
Hoe dichter bij we komen, hoe meer zin ik er in krijg :p

de warme chocomel staat klaar,

Tot de 29ste !

:wink:

Laatst bewerkt:
29ste 6 uur uit bed. Dan ben ik samen met mijn broertje, florian96, om 7 uur bij valk nijverdal om een karton en de bestelling van de "gewone" winkel op te halen. Daarna even door naar slooijer om daar in de winkel nog wat klein spul te halen. Dan weer terug naar Zwolle. rond een uurtje of 12 even bij de laatste winkel langs (schrijver fireworks (pyrostar)te Zwolle) om nog wat meterpakketjes thunderkings en wat klein spul te halen. Dat was het wel zo'n beetje:D

En dan word het kleine projectjes maken en voorbereiding op het 12 uur project!

De 29ste ongeveer 6;30 eruit, 7:30 in de trei . 8.00 groningen.
Dan eerst bij belga fietsen langs voor pyropower spul. Dan bii westvuurwerk mijn groupon bon inleveren. Daarna vuurwerkkoning voor asian budget line. Daarna naar de hardix dealer voor een bestelling, misschien nog even een lesli dealert mee pikken.
Dit allemaal op de fiets, hoop dat het lukt. Daarna weer naar huis, mijn verrjaardag viere . Tussen 17-1900 mijn kleinspul bestelling halen.

30 december vroeg eruit. Weer naar groningen voor marijn vuurwerk, als het mooi weer is naar hoogkerk fietsen voor thunderking en singleshots en twijfel of ik dan ook maar een silversalute moethalen.

31 december oliebolle. Eten en veel stoke ;)

Planning van mij:

29 december:
06:30 - opstaan.
07:30 - Aldi Lidl Duitsland (Kopen losse verkoop)
12:00 - Vuurwerktotaal De Boemerang (Kopen losse verkoop)
14:00 - Pro-Line Beekertuincentrum (Bestelling)
15:00 - Lesli Hubo van Ophoven (Bestelling)
??:?? - Bestelling Stienen Fireworks (Bestelling, Opgehaald door vriend)
??:?? - Sparkles Vuurwerk Cruise Rockets Rebels (Losse Verkoop, Opgehaald door vriend)

30 december:
13:00 - DeVuurwerkwinkel €50 gewonnen prijs (Bestelling)

31 december:
10:00 - 02:00 Stoken! Misschien iets kopen. Denk het niet!

mijn planning voor dit jaar:

29 december: op 10 uur naar wagenvoort in wapenveld om het grote werk op te halen, maar tevens ook het kleine werk.
rond 13:00 naar de welkoop op mijn vuurwerkbon in te leveren die ik heb gekregen. (waarschijnlijk ook klein spul halen)

30 december: en mooie stellage maken voor foto's en youtube. ben ik wel even zoet mee. voor de rest de hele dag naar m'n vuurwerk kijken. ook proberen om niks af te steken.

31 december: gewoon helemaaaaal loooooss gaaaaan! 's avonds bij kennissen. word gezellig en mooi! rond de 1000 euro vuurwerk!

Vroeg op staan de 29e en 30e en beginnen met een bak koffie. Dat staat vast!
Verder nog geen planning. Moet de 29e in de ochtend ergens zijn en de 29e in de avond. De 30e alleen even in Rijswijk mijn Phlox ophalen bij de Vuurwerkhal.

Verder geen enkele planning, niets, noppes, nada.

Ik ga het vuurwerk de 29e ophalen om 11 uur. Nouja, dat was ik van plan. Ik kreeg later te horen dat ik moet werken vanaf 11 uur! Gelukkig wil pa het voor me halen, maar ik vind het wel jammer, ik ga natuurlijk het liefste zelf mee!

Ik ga 30 december een rondje Utrecht doen (de provincie).

Moet tussen 7 en 8 bij 123/goedkopervuurwerk zijn.
Dan vervolg ik mijn weg richting vuurwerk Houten om mijn grouponbon te gebruiken.
Vanuit daar ga ik naar Vuurwerk de Groot in zeist om mijn gewonnen hardix potten te halen en om wat losse dingetjes te kopen. En als laatst nog even langs Witte-tentenverhuur in Eemnes om een pakket op te halen en nog wat losse dingetjes te kopen!

Sta de 29e om 6u op de stoep bij valk in nijverdal. Vervolgens naar huis en het hele zooitje uitladen. Even alles bekijken en daarna door naar rijswijk naar de vuurwerkhal. Op de terugweg van de vuurwerkhal gaan we binnendoor langs pijnacker(zena) en daarna sluiten we af bij tuincentrum de driesprong.

Goedgevulde dag dus:D

29e alle bestellingen ophalen + langs 2 winkels hier.
30e kijken of ik naar Duitsland kan, is maximaal 12 kilometer hier vandaan en 20 naar redelijk grote plaats, dus kijken of dat lukt.

De planning voor nu is

vroeg op :bonk:

29 december
tussen 9.30 - 10.00 bij rijswijke vuurwerkhal zijn
daarna door na brinkhorst voor mijn vuurwerk tussen 10.00-11.59
en dan iets later naar leidschendam voor meer vuurwerk 12.30-13.30

De andere dagen weet ik nog niet ben nog niet klaar met bestellingen
En 31 december niet speciaal vroeg op :D

Het is nu geworden

29 december

tussen 8.30 - 9.00 naar primera
tussen 9.00 - 9.30 naar happycoppy
tussen 9.30 - 10.00 naar rijswijkse
tussen 10.00 - 11.59 naar brinkhorst
tussen 12.30 - 13.30 naar leidschendam

een redelijk strak schema :bonk:

Planning ondertussen aangepast.

29 december.

Half 10 opstaan, kwart voor 10 douchen, 10 uur ontbijten, half 11 vuurwerk ophalen. Half 1 foto's maken van alle producten en natuurlijk een collectie foto. En de rest van de dag OF tv kijken of gamen en natuurlijk staren naar de weergrafieken.

30 en 31 december is verder standaard. Uiterst 31ste nog ff langs lokale dealer voor wat kleine producten.

29 dec: om 10 uur naar de halfords voor 1 pakket, dan om 12 uur naar de pyrostar dealer mijn bestelling ophalen en van daaruit naar de rubro dealer. Alles uitladen.

30 dec: tegen 15.00 naar de lesli dealer voor de bestelling.
31 dec: tegen half 10 nog een keer naar de lesli dealer voor de 2e bestelling.

de 29e ziet er bij mij als volgt uit:

tussen 8 en 10 vuurwerkmiddenmeer
daarna even nog langs vuurwerkcentrale en nog wat winkeltjes
tussen 12 en 13uur bij pronkvuurwerk zijn

Dan met een zeer volle auto naar huis!
Kijk er nu al naar uit! en gelukkig is de grote dag niet ver meer weg!

29 december
6:30 wakker worden om half 7 en gereed maken.
7:00 langs de bakker ontbijt halen
7:05 Edeka zit aan de overkant van de bakker dus daar eerst vuurwerk halen en verse jus
7:10 Even snel een Keller die bestie scoren bij de Netto
7:25 Terug naar het hotel om te ontbijten
8:00 Even een ritje naar de aldi en lidl wat ook 5 minuten lopen vanaf het hotel is maar ik denk dat het hotel het niet op prijs zal stellen als ik met 2 volle big shoppers met vuurwerk naar mijn kamer loop
8:30 auto weer bij het hotel zetten en de stad in.

Ik zit dan in Duitsland dus vandaar.

29 December:
Lekker uitslapen, beetje rondkijken in winkels in de omgeving. wat los spul kopen en wat testen. Dan s'avonds rond 8 uur vertrekken richting Rijswijk. Bezoekje aan de rijswijkse vuurwerkhal voor mijn 150 kilo aan vuurwerk daro (A) (ben benieuwd of dit in één keer mee kan in mijn auto:P)

30 December:
Uitslapen, Overdag beetje dingen testen en knutselen. S'avonds naar Vuurwerkpunt in de buurt. Daar mijn 2e bestelling halen. En dan weer ff dingen testen.

31 December:
Om half 8 naar Intratuin om daar mijn 3e bestelling op te halen. Daarna mijn vriendin halen om de hele dag met een groep te gaan stoken!

HEB ER ZIN AN!!!!

@kingofthunder 150 kilo aan vuurwerk? Dan mag je vaak heen en weer rijden aangezien je maar 10 kilo per keer mee mag of je moet met meerdere personen gaan.

Back
Bovenaan