Pirates of the Caribbean [Compound]

Deze stond in bestelling maar werd geannuleerd door de winkelier, de reden en winkel weten we allemaal, maar nu ik hem op de bovenstaande video gezien te hebben, wordt ik er niet heel erg warm van 1e en 2e cake erg traag en de witte blinkers in de overhand, cake 3 en 4 dan wel weer aardig, maar even nog paar machtjes over slapen of ik deze als nog weer besteld of links laat liggen.

Deze stond in bestelling maar werd geannuleerd door de winkelier, de reden en winkel weten we allemaal, maar nu ik hem op de bovenstaande video gezien te hebben, wordt ik er niet heel erg warm van 1e en 2e cake erg traag en de witte blinkers in de overhand, cake 3 en 4 dan wel weer aardig, maar even nog paar machtjes over slapen of ik deze als nog weer besteld of links laat liggen.
Live vond ik m top, lekker grote boeketten en prima burst. 1 van de toppers van de avond.

Eens, besteld. Lekkere burst voor 25mm in kooi en de opbouw zorgt voor een mooie tijdsduur. En dat voor een relatief scherpe prijs.

Op film is de eerste cake geen topper, maar daarna is het wel echt een goede box. Vooral cake 3 en 4 zijn erg vet!

Cake 3 en 4 mogen los of als kleine compound uitgebracht worden. Wat een topcakes met prachtige, toch wel wat zeldzame effecten!

Laatst bewerkt:
Blij dat ik al optijd de gok genomen heb en deze dit jaar in de straat staat. Mooie compound en mooi te zien dat het ook nog voor deze prijzen kan.

Back
Bovenaan