Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja film je het voor ons ?We gaan het proberen dit jaar... heel benieuwd hoe deze jongen het gaat doen.
KuiperdemoDeze kwam dacht ik ook de 14e ergens op een demo toch?
Live vond ik m top, lekker grote boeketten en prima burst. 1 van de toppers van de avond.Deze stond in bestelling maar werd geannuleerd door de winkelier, de reden en winkel weten we allemaal, maar nu ik hem op de bovenstaande video gezien te hebben, wordt ik er niet heel erg warm van 1e en 2e cake erg traag en de witte blinkers in de overhand, cake 3 en 4 dan wel weer aardig, maar even nog paar machtjes over slapen of ik deze als nog weer besteld of links laat liggen.
Ik ook, heb wel alleen iets meer betaald helaas.Ben erg blij dat ik deze in bestelling heb voor die 75 euro een goeie box!
Die prijs is er helaas al niet meer.Ben erg blij dat ik deze in bestelling heb voor die 75 euro een goeie box!
Helaas niet idd, maar voor rond de 99 als nog een goeie vind ikDie prijs is er helaas al niet meer.