Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Delta echo net geschoten, die doet wel onder aan de Caïro.lijkt op film een goede beuker. ik heb als proef op de som dit jaar de piranha, CC en de Delta Echo van Katan. eens even vergelijken
Deze zaten dacht ik in kooi.Deze was erg dik hoor!! Prachtig hoe je zon moment van stilte hebt vóór de crackling. Mocht het lukken dan volgend jaar in meervoud!
Zaten inderdaad in kooi, hopelijk volgend jaar nog als uitloop te koop.Deze zaten dacht ik in kooi.
Correct me if i am wrong.
Dus zal een andere versie worden als er iets van terug komt![]()
Yes in kooi indd. Ik heb overigens vernomen dat het nog geen 100% zeker is dat de wet kooiloos gaat verplichten… de importeurs zijn nog aan het strijdenDeze zaten dacht ik in kooi.
Correct me if i am wrong.
Dus zal een andere versie worden als er iets van terug komt![]()
Ik sluit me hierbij aan.. schoot de piranha voor de Ultimate Chry 1.2 en het leek wel alsof de Piranha beter presteerde.Nou hopen dan. Vond de Piranha echt wereld's
Anders dan de CC/UC maar toch wel net zo goed of zelf iets beter.
Zeker dik.
Je hebt helemaal gelijk! Er valt veel meer uit een karton te halen. Maar dit is op het laatste moment nog aan de collectie toegevoegd omdat het een koopje was. Nadat alle projecten al uitgestippeld waren. Dus dit was gewoon even een makkelijke chaos optie, één lontje aansteken en klaar.Zeker dik.
Heb wel altijd de gedachte zet ze los een stukje uit elkaar.
Zodat je een nog bredere muur crackling hebt dan op 1 plek een dikke wolk.
Met meerdere mensen tegelijk aansteken ofzo.
Of kiezen om ze juist door te lonten.
Zodat ze achter elkaar gaan.
Zodat de wolk crackling wel wat minder is maar langer voortduurt.
Achja zijn maar hersenspinsels.
![]()