Piranha

Voor mij was deze dit jaar een beetje mixed bag... Ik miste toch een beetje dat geweld die de Caïro wel had. Nu zie ik dat deze wel beter in projectjes tot z’n recht komt, maar ik vond hem niet overtuigend. Burst viel tegen en de crackling ook niet zo hard als ik hoopte.

Hier hadden we meerdere kartonnen van, evenals de CC batch 2024-2.
Het was om het even, maar met zijn vieren hadden we toch het gevoel dat de Piranha beter was.
In meervoud merk je er niets van.

CC 2023 batch was qua diepe burst wel ongeëvenaard.

prachtige beelden zo! je proeft de sfeer, heerlijk!
Ja heerlijk he, dit soort prachtige beelden zie je niet in de media, echt (nog steeds) zoveel mensen die er ontzettend van genieten !

Ben supertrots op de Tilburgers, denk dat vele blijven strijden om deze prachtige traditie in ere te houden, dat zie je elk jaar weer terug in de beelden.

De mooiste show maak je SAMEN en daar kan geen enkele georganiseerde show tegenop :thumbup:

Bedankt voor je complimentje !

Voor de mensen die hem vinden tegenvallen. Hier schieten we hem 1x los na 2 crossette cakes, dan beukt hij er in een keer goed op. Alleen het verschil in dreunen van het lanceren is al lekker. Vond het een prima alternatief voor de caïro. De caïro-24 en deze liggen erg dicht bij elkaar. De piranha schiet wel een stuk hoger. Maar een kartonnetje 2-4 tegelijk in de show vond ik erg imposant.

Laatst bewerkt:
Voor de mensen die hem vinden tegenvallen. Hier schieten we hem 1x los na 2 crossette cakes, dan beukt hij er in een keer goed op. Alleen het verschil in dreunen van het lanceren is al lekker. Vond het een prima alternatief voor de caïro. De caïro-24 ligt en deze liggen erg dicht bij elkaar. De piranha schiet wel een stuk hoger. Maar een kartonnetje 2-4 tegelijk in de show vond ik erg imposant.
Mooi projectje zo!

Back
Bovenaan