Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn filmpje al gedeeld zie ik haha. Ja je moet wat in de file om het parkeerterrein af te komenFilmpje gevonden demo Ano Vuurwerk
M'n verwachtingen waren hoog, ook al probeerde ik het nog redelijk neutraal te houden. Het is dus exact de cake van het filmpje in de startpost, niet de zogenaamde 'test versie' die later is gedeeld die een stuk beter uit de verf kwam. Ik vond het helaas wat tegenvallen en niet omdat ik persé de Cairo verwacht. Hij was niet slecht, de burst was prima en de spreiding oké. Maar de dierencakes vielen bijvoorbeeld groter uit met 25mm en hadden een hardere burst. Hij kan zich niet meten met de ( oude? ) Cairo / Ultimate Chry. Geen verkeerde cake verder, maar als ik 'm niet van te voren al kende dan was ie me verder tijdens de demo ook niet bijgebleven. Het was ook een schim vergeleken met de Crackle King die 25mm is bijvoorbeeld
Je bedoelt gewoon de lijn van de Chinese sterrenbeelden?Daar heb je gelijk in, had ik mij niet gerealiseerd. Maar met de 'dierencakes' wordt idd altijd de serie 36 shots / 25mm bedoeld is mijn erervaring.
Precies. Voor 21 euro (als je karton hebt) gewoon dikke kraker.Achja zit ook nog prijsverschil tussen de twee.
Ja wat voller de 1 dan de ander maarja beide knettert het wel de straat uit![]()
Crackling type is gewoon hetzelfde.Voor 16,66 een topdeal. (Actie plus die 20%).
Ben benieuwd of iemand kan vertellen is het crackling type effect hetzelfde als de Caïro? Of zit daar toch verschil in ?