Piranha

Gewoon 3 dagen in de 50gr klimaatkamer met dat ding en hij doet t misschien wel goed 😇😆😆. Ik denk dat ze in dit product helaas een tragere/ lichtere crackling mix hebben gebruikt waardoor hij minder goed overkomt. We zullen t wel zien als ON is geweest.

Ik heb zelf geen zin/ tijd om nog een stop toe te voegen om ook nog de CC op te halen, dus het is de Piranha geworden, ook met de bf actie is hij uiteindelijk wel een stuk goedkoper dan de CC... Daarnaast woon ik in een vrij smalle straat dus dat zal ook nog wel meehelpen met het effect, mooi zal het in ieder geval vast wel zijn

Dit is exact een cake die je in meervoud kunt gebruiken met een kleiner budget als je hetzelfde idee wilt creëren als met meerdere van de Caïro Crackling. Als de CC daarvoor net te duur is, dan is dit perfect. Iets minder dan de CC, maar daar is de prijs dan ook wel weer naar. Dus wat prijs-kwaliteit verhouding net zo goed, en gezien de €16 per cake voor de Piranha, misschien wel beter dan de CC.

Werd ook geen aandacht aan besteed. Ging gewoon een nr verder. Ben wel benieuwd waarom deze niet geschoten is. Had hem wel ff willen zien.

Bij meerdere Intratuin’s staat hij niet meer in de webshop. Kan natuurlijk toeval zijn dat hij uitverkocht is.

Ojee. Apeldoorn is die ook van de site.. Normaal gesproken blijven de items te staan als ze uitverkocht zijn, dan kan je zo gewoon niet bestellen.. Het zal toch niet afgekeurd zijn :rolleyes:

* even een mailtje naar souman gedaan om te vragen wat de reden was dat die niet geschoten was zaterdag

Ojee. Apeldoorn is die ook van de site.. Normaal gesproken blijven de items te staan als ze uitverkocht zijn, dan kan je zo gewoon niet bestellen.. Het zal toch niet afgekeurd zijn :rolleyes:

* even een mailtje naar souman gedaan om te vragen wat de reden was dat die niet geschoten was zaterdag
Koningsdal heeft m nog wel gewoon op de website staan...

Ben benieuwd naar de reactie van Souman. Heb dit zaterdag ook gevraagd in de showroom aan medewerker, maar hij kon mij geen antwoord geven. De dummies hadden ze ook achter de balie gezet.

Back
Bovenaan