Piranha

De Cairo komt kwa burst dichter in de buurt bij de coconut bounty, maar dan nog een tikkeltje doffer.
Deze is prima, voor 17,- per cake bij afname van een karton maar komt echt niet in de buurt van de Cairo.

M'n verwachtingen waren hoog, ook al probeerde ik het nog redelijk neutraal te houden. Het is dus exact de cake van het filmpje in de startpost, niet de zogenaamde 'test versie' die later is gedeeld die een stuk beter uit de verf kwam. Ik vond het helaas wat tegenvallen en niet omdat ik persé de Cairo verwacht. Hij was niet slecht, de burst was prima en de spreiding oké. Maar de dierencakes vielen bijvoorbeeld groter uit met 25mm en hadden een hardere burst. Hij kan zich niet meten met de ( oude? ) Cairo / Ultimate Chry. Geen verkeerde cake verder, maar als ik 'm niet van te voren al kende dan was ie me verder tijdens de demo ook niet bijgebleven. Het was ook een schim vergeleken met de Crackle King die 25mm is bijvoorbeeld

M'n verwachtingen waren hoog, ook al probeerde ik het nog redelijk neutraal te houden. Het is dus exact de cake van het filmpje in de startpost, niet de zogenaamde 'test versie' die later is gedeeld die een stuk beter uit de verf kwam. Ik vond het helaas wat tegenvallen en niet omdat ik persé de Cairo verwacht. Hij was niet slecht, de burst was prima en de spreiding oké. Maar de dierencakes vielen bijvoorbeeld groter uit met 25mm en hadden een hardere burst. Hij kan zich niet meten met de ( oude? ) Cairo / Ultimate Chry. Geen verkeerde cake verder, maar als ik 'm niet van te voren al kende dan was ie me verder tijdens de demo ook niet bijgebleven. Het was ook een schim vergeleken met de Crackle King die 25mm is bijvoorbeeld

Vorige link deed het niet

Prima ding maar Caïro kan hij niet aan tippen. Crackle King was by far beter. Crackling zit alleen hoog, bij de mine mist het helemaal. Gewoon geen wauw gevoel.

Nou eindelijk live gezien! Oordeel, Cairo is voller in crackling, de burst is goed, idee dat de cairo toch harder is, stond wel tussen 2 loodsen, en dat deed wel iets met het geluid merkte ik bij de rest van het vuurwerk ook

Ik vergelijk hem niet met de Cc, maar vond deze niet echt geweldig : de spreiding en het geweld van de crackling vond ik redelijk tot goed, maar de wow factor kreeg ik er totaal niet bij.

Sluit mij volledig aan bij Torrr. Zeker geen slechte cake maar mist gewoon een beetje pit. tempo was mijn inziens ook een tandje te traag om als een geweldenaar over te komen. Nogmaals is geen miskoop als je op deze cake hebt gegokt maar ben blij dat ik iets meer heb betaald voor een CC

Voor 16,66 een topdeal. (Actie plus die 20%).
Ben benieuwd of iemand kan vertellen is het crackling type effect hetzelfde als de Caïro? Of zit daar toch verschil in ?

De dog klapte deze er toch aardig uit met 25mm.
Al met al nog steeds een prima aankoop geweest,in de straat zal ie toch goed overkomen.
Maar zoals op het zogenaamde testfilmpje wat opdook is ie dus totaal niet helaas.

Back
Bovenaan