Piranha

Concurrentie is :thumbup:
Ga deze zeker in de gaten houden in het vergelijkend warenonderzoek van de VWC :p

Uitgaande van de kwaliteit van China Red en aangezien ze in kooi komen kan dit een toppertje worden! Hij is besteld in iedergeval, de caïro pakken we natuurlijk ook even mee om een goed beeld te krijgen.

Er schijnt weer een magnum actie aan te komen, ff kijken wat de Cairo crackling dan doet kwa prijs.
Welke goedkoper uitkomt!
We zijn uiteindelijk Nederlanders, dus we letten op de kleintjes.

Weet niet of ik dit "mag plaatsen"????
Anders is het aan de Mods om deze post te verwijderen.
Cairo staat als stunt artikel, die zit dus niet in de actie, dit geldt ook voor de Ultimate Chry.

1000004994.jpg
Als je die wolff 999 de gewone prijs rekent, ja ik weet bij sommige dealers nog goedkoper maarja kan niet alles hebben.
Dus €104,25 - €24,- = €80 : 4 piranha's €20,- per cake betaald prima prijs 👍
En ja kon ook karton doen kom je op ongeveer €21,- maarja het liefst koop ik alles maarja geen bunker in me tuin en geen budget voor! Keuzes 🙃

Afgelopen weekend even een geluksmomentje. Op de koffie bij een winkelier en dan kan een kijkje in de bunker niet ontbreken. Goed nieuws: de Piranha is al gearriveerd in NL. Dit zijn flinke jongens en ik vind ze er indrukwekkend uitzien. Dit is het artikel waar ik het meest naar uit kijk.

Screenshot_20241111_193531_Gallery.jpg
Screenshot_20241110_211206_Gallery.jpg
Screenshot_20241111_201705_Gallery.jpg

Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend even een geluksmomentje. Op de koffie bij een winkelier en dan kan een kijkje in de bunker niet ontbreken. Goed nieuws: de Piranha is al gearriveerd in NL. Dit zijn flinke jongens en ik vind ze er indrukwekkend uitzien. Dit is het artikel waar ik het meest naar uit kijk.

Bekijk bijlage 1802471
Bekijk bijlage 1802472
Bekijk bijlage 1802480
Ben er benieuwd naar! Als jij er hoge verwachtingen van hebt dan is dat een goede graadmeter voor mij

Gaaf label. Nu ik naast CC net gevist heb, mss deze ns uitproberen. Gewoon, omdat het kan, en ze toch na dit jaar ook weg zijn (kooi)

Hopen dat hij bij Ano wordt geschoten. Schiet doorgaans aardig wat China Red Artikelen.

Ben er benieuwd naar! Als jij er hoge verwachtingen van hebt dan is dat een goede graadmeter voor mij

Haha, voor mij ook. Echte vuurwerk influencer!

Was me niet eerder opgevallen, toch nog maar even meepakken denk ik..

Nu maar hopen dat mijn voorspelling uit komt dan 😂 Waarom verwacht ik hier zo veel van? De kwaliteit gaat al jaren omhoog bij China Red. 30mm is vaak erg sterk en vooral afgelopen jaar waren de Lion en de Gorilla daar goede voorbeelden van. De dierencakes 25mm zijn ook al jaren ontzettend populair en ook daarbij is sprake van een goede prijskwaliteit-verhouding. 30mm crackling boeketten, daar heb ik wel vertrouwen in. En ook al zou de burst van de Piranha net niet kunnen tippen aan die van de Caïro dan nog lijkt het mij op papier een goede aankoop. 30mm voor €24,95 lijkt mij anno 2024 een erg nette prijs. Veel 30mm 25sh cakes zijn aanzienlijk duurder. De tijd zal het leren en hopelijk zien we deze nog in actie bij een demo.

Back
Bovenaan