Piranha *Nieuw 2024*

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: KY3406
Artikelnaam: Piranha
Bruto Gewicht: 3000 gram
Netto Kruitgewicht: 496 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Dikke vette crackling cake. Schiet in I-shape en geeft een supereffect in de straat.
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 6/1
Kooi: Ja
Tijdsduur: Info volgt
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: € 29,95
Voorverkoopprijs: € 26,95,-

66e963c5185a07.43070672KY3406.png



Wij danken China Red voor de informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.[/B]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat klinkt heel goed! En weer een prima prijs, nu de film nog. Dit jaar denk maar iets meer budget vrij houden voor CR artikelen :angel::thumbsup:
​​​​​
 
Ik vraag me echt af of dit een waaier is. Staat ergens online ook I shape. Maar heb de correcte info nog niet van CR. Waaier of niet, altijd leuk als het een agressieve crackling cake is.
 
De 'dierencakes' van China Red zijn de laatste jaren steeds populairder geworden en ik denk dat de Piranha op papier alles in huis heeft om ook een topper te kunnen worden. Productfilm ziet er prima uit. 30mm, karton in kooi geleverd, bijna 500gr: klinkt in ieder geval veel belovend. Het boeket lijkt op film iets minder vol i.v.m. de Caïro, maar dat is voor nu lastig oordelen. Dit soort producten moet je echt live ervaren. Hopen dat deze ruim op tijd binnen is en deze bij 1 van demo's geschoten zal worden. Zo niet, dan kan het zomaar gebeuren dat de Piranha in het winkelmandje terechtkomt later dit jaar.
 
Het enige nieuwe product van dit jaar wat ik erbij heb genomen.
Wil het verschil wel eens meemaken tussen de Cairo / Ultimate Chry en deze.
Op het filmpje hierboven komt hij prima over + wordt geleverd in een kooi.
Het proberen waard.
 
Back
Bovenaan