Pigi's filmpjes

Ziet er weer top uit hoor Pigi! Je hebt altijd goede filmpjes en prachtige compilaties. Wordt weer smullen dit jaar. Ik heb abonnement! kijk maar bij il4422 :D

:bye:

Ziet er weer top uit hoor Pigi! Je hebt altijd goede filmpjes en prachtige compilaties. Wordt weer smullen dit jaar. Ik heb abonnement! kijk maar bij il4422 :D

Top, bedankt man:thumbup:
@Teun48: Er volgen zeker nog een aantal updates, ik heb nog 68 filmpjes klaarliggen:)

goede marketing heb je. je zorgt er altijd voor dat mensen zin hebben om meer filmpjes te zien en er ook echt op wachten:p
heb weer een groot gedeelte bekeken vandaag.. ook de oude filmpjes:rolleyes:

goed bezig en doorgaan zo..

*Update 1 september*:

After shock compilatie
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Master blaster sr10
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jorge - revolution jw173
+ YouTube Video

Pigi DVD promo
+ YouTube Video

ahh mooi! weer goede kwaliteit :D bedankt voor het delen.
Maaree.. zijn die aftershocks nou te vergelijken met de echte thunderkings? of gaan ze duidelijk zachter :p

ahh mooi! weer goede kwaliteit :D bedankt voor het delen.
Maaree.. zijn die aftershocks nou te vergelijken met de echte thunderkings? of gaan ze duidelijk zachter :p

De aftershocks hadden dit jaar geen boeketje en de knal was goed te noemen. De thunderkings die ik had waren per pak anders. De ene ging laag en knalde hard, de ander ging hoog en was minder hard dan de aftershock.

*Update 8 september*

Proline - Yellow Sky
+ YouTube Video

JCWT compilatie
+ YouTube Video

Finale wereld haven dagen 2009
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
dvd gistern gekregen en gisterenavond gekeken is inderdaad de moeite waard geweest
Alles zag er leuk en goed gefilmd uit.
Staat tot nu toe in mn top 3.

Weer erg mooie video Pigi, elke keer weer als ik jou filmpjes bekijk krijg ik gewoon weer zin in oudjaar. :D

Back
Bovenaan