Pigi's filmpjes

Bedankt voor de positieve reacties:thumbup:

Vandaag weer een update:

Dynasty - Temple of stone:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Profi - Hitter
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Emotion (gratis cake bij B&W dealer)
+ YouTube Video

*Update 25 oktober*
Dynasty - Heavy 5
+ YouTube Video

Dynasty - monster trio
+ YouTube Video

Three sound whistle,
Er stond in de winkel bij als uitwerking :knal en fluit.
+ YouTube Video

*Update 6 november*
Voor nu even de laatste update van de oud en nieuw filmpjes 2008 - 2009.
Vanaf volgende week komen er weer filmpjes van de te bezoeken demo's.
Wil je alle filmpjes van oud en nieuw 2008 - 2009 toch zien, dan kan je de Pigi vuurwerk DVD 2008 - 2009 bestellen.
Voor meer info zie: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=9766

De filmpjes:
Diamond collection - Spider
+ YouTube Video

B & W - Extreme salute B6
+ YouTube Video

Dynasty - Jet Attack
+ YouTube Video

Pyro power - Bang 2 Bang
+ YouTube Video

2x Jorge - Mars
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Om het sfeer gevoel nog wat te verhogen, ook van mijn kant weer nieuwe filmpjes.
Ik ga proberen om elke dag een nieuw filmpje online te zetten.
Gelijk maar weer beginnen met een topper, de Killing Arrow van Dynasty.
+ YouTube Video

Een mooie film Pigi. De Killing Arrow vind ik persoonlijk één van Nederlands beste pijlenpaketten. De effecten zijn mooi rond en groot. Vooral de palmeffecten komen goed tot zijn recht.

Morgen weer een film?

Een mooie film Pigi. De Killing Arrow vind ik persoonlijk één van Nederlands beste pijlenpaketten. De effecten zijn mooi rond en groot. Vooral de palmeffecten komen goed tot zijn recht.

Morgen weer een film?

Yes, elke dag tot de verkoopdagen:wink:
Vandaag een filmpje van dynasty - dragsters:
+ YouTube Video

Man je verwent ons weer hoor Pigi :D!

Prachtige cake weer, die finale blijft schitterend!

Ik kijk alweer uit naar je volgende video :).

Vandaag een filmpje van de extreme bang rockets. Ze gingen iets lager dan de skythunder rockets en mischien daardoor iets harder.
+ YouTube Video

Zie hier : een vuurwerkklem.
Je verwent ons niet alleen met prachtige filmpjes , maar laat ons
ook zien hoe het WEL moet.
Velen kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
Ik vind jouw een sieraad voor VWC !!
Dat mag ook wel eens vermeld worden toch?

Ciao
Mek

Zeker mag dat vermeld worden Hans (Mek)ik denk dat velen het met jou eens zullen zijn. Pieter (Pigi) verwent ons al heel lang met prachtige filmbeelden, waar hij heel veel werk aan heeft en laat met dit filmpje ook (onbedoeld) zien hoe veilig vuurpijlen afgeschoten dienen te worden.
Een waardig liefhebber, hulde aan Pieter

Pigi, ik heb al mijn comments bij jouw vids gepost:) Jap Freefirewebs ben ik. Moet zeggen hele leuke compilaties, maar super irritant dat wisselende muziek...Wel verder goede assortiment van duizenden andere filmpjes:D

Back
Bovenaan