Philadelphia Spitters

Komt de partypooper; ik vind 'm een flinke slag minder dan die van Riakeo. En dan doel ik met name op de gekleurde ster. Die ontbrandt fel en kort, een paar keer zelfs überhaupt níet. Die van Riakeo brandt stabieler, langduriger. Tempo is wel beter en het goud is prima. In mijn ogen duidelijk een goedkopere kopie. Alsnog een leuke cake voor de prijs bij €30 (€40 zou ik niet doen), bij de boeketten met ontbrandende sterren dan.
Komt dat vuurwerk van Riakeo uberhaut optijd aan in Nederland :p ?

Wat een prachtige cake. Hij is inderdaad wat prijzig maar echt prachtig. Weinig wind zou wel het mooiste zijn maar ja... dat weet je pas over een tijdje of dat gaat lukken.

Wat een mooie uitwerking, absoluut een opvallende cake in je collectie, hier gaan reacties op komen in de straat.
Die felle kleur bij dat goud, we kennen het effect al wel, maar ook deze variant ziet er gewoon goed uit, had wellicht iets rustiger tempo mogen hebben.

Helemaal niks mis mee deze, toch nog zien of we hem kunnen gaan toevoegen, lang getwijfeld tijdens de actie maar toch niet gedaan omdat ik al 6x Mairo gold heb maar opzich is een vergelijking maken ook niet verkeerd.

Helemaal niks mis mee deze, toch nog zien of we hem kunnen gaan toevoegen, lang getwijfeld tijdens de actie maar toch niet gedaan omdat ik al 6x Mairo gold heb maar opzich is een vergelijking maken ook niet verkeerd.
6x all at once in een I shape of andere plannen?

Cake van de avond bij de demo van Ano wat mij betreft!
Prachtig exemplaar
Niet helemaal mee eens helaas. Misschien had ik te hoge verwachtingen na wat bizarre video's die hier in het topic langs kwamen. Al met al wel een prima cake.

Wat was voor jou de cake van de avond?
Ja het is lastig te zeggen omdat je een bepaalde verwachting bij een product hebt. Het was gewoon een hele goede cake maar ik had gewoon een te hoge verwachting. Topaz blue en mayday verraste me bijvoorbeeld in positieve zin. Wil niet perse zeggen dat die zoveel beter waren.

Ja het is lastig te zeggen omdat je een bepaalde verwachting bij een product hebt. Het was gewoon een hele goede cake maar ik had gewoon een te hoge verwachting. Topaz blue en mayday verraste me bijvoorbeeld in positieve zin. Wil niet perse zeggen dat die zoveel beter waren.
Het is natuurlijk ook smaak.
De topaz blue was inderdaad ook heel heel goed en misschien ook wel de verassing.
En dat voor 25mm.
Ik vond de spitters voor mij de topper omdat je zoiets niet vaak ziet.
Topaz blue zie je bijvoorbeeld in wat meer cakes en compounds terug komen.

Back
Bovenaan