Nieuwe producten Zena 2019

Nr 1 = 0.5gr flash
Nr 2 = 1.0gr flash
Nr 3 = 1.4gr flash
Nr 4 = 2.0gr flash.

Ze zijn kwalitatief super afgewerkt. Heb ze een tijdje geleden in handen gehad tijdens een vakantie in Belgie toen ze nog niet in de schappen lagen. Naar Spaanse producé is bij dit zeker het geval! Lont is geloof ik 2.5mm.

Mooi om te zien dat Zena weer nieuwe P1 producten op de markt brengt. Zien er ook zeker goed uit die vlinders! In de aanbieding de moeite waard om mee te nemen.

Nr 1 = 0.5gr flash
Nr 2 = 1.0gr flash
Nr 3 = 1.4gr flash
Nr 4 = 2.0gr flash.

Ze zijn kwalitatief super afgewerkt. Heb ze een tijdje geleden in handen gehad tijdens een vakantie in Belgie toen ze nog niet in de schappen lagen. Naar Spaanse producé is bij dit zeker het geval! Lont is geloof ik 2.5mm.

Klopt niet.
1 is 0.35gr
2 is 1.2gr
3 is 1.4gr
4 is 1.8gr

Heb ze ook getest.
De nr 1 is zoals die elgato en megatresk met lont kwa knal.
Verrassend hard.
De nr2 knalt als een gemiddelde leuke nitraat (Zena traat)
De nr3 vond ik ten opzichte van de nr2 niet veel beter.
De knal en kruit verschil was minimaal.
De nr4 is echt een dikke jonge.
Knal was ook echt heel hard!!

Klopt niet.
1 is 0.35gr
2 is 1.2gr
3 is 1.4gr
4 is 1.8gr

Heb ze ook getest.
De nr 1 is zoals die elgato en megatresk met lont kwa knal.
Verrassend hard.
De nr2 knalt als een gemiddelde leuke nitraat (Zena traat)
De nr3 vond ik ten opzichte van de nr2 niet veel beter.
De knal en kruit verschil was minimaal.
De nr4 is echt een dikke jonge.
Knal was ook echt heel hard!!

Aah okee. Ik liet me dat vertellen in de winkel en heb de NR 3 in handen gehad en zag daar zeker dat er 1.4gr in zit. Maar goed, thanks voor de reviews!

Helaas dat de NR 4 zo achterlijk duur is en geen aanbieding op zit.

Aah okee. Ik liet me dat vertellen in de winkel en heb de NR 3 in handen gehad en zag daar zeker dat er 1.4gr in zit. Maar goed, thanks voor de reviews!

Helaas dat de NR 4 zo achterlijk duur is en geen aanbieding op zit.

Ja moest ze toch even testen, heb ook gefilmd maar geen YouTube kanaal meer, dus..
De nr 4is inderdaad prijzig,
Ook groter kwa afmetingen dan een Spaanse nr 4,
De knal is wel echt fijn hoor.

Ja moest ze toch even testen, heb ook gefilmd maar geen YouTube kanaal meer, dus..
De nr 4is inderdaad prijzig,
Ook groter kwa afmetingen dan een Spaanse nr 4,
De knal is wel echt fijn hoor.

Ja ik vond de nr 3 al aardig groot. Die waren zo groot als de Spaanse nr 4. Maar dat kan opzich kloppen want in Spanje zit tegenwoordig ook maar 1.4gr in de nr's 4. Maar in de straten daar klinkt het toch allemaal een stuk luider.. :D

Misschien krijg je in de herfstvakantie wel een leuke deal er mee. Je review qua vergelijking is ieder geval duidelijk! De nr 1 en de nr 4 zijn dus de aanraders.

Volgens mij ligt het ook deels aan de geluidskwaliteit van de camera. Knal komt niet geheel volledig tot zijn recht schat ik in.

Dat ook, alleen ik moet eerlijk zijn, ik geloof niet dat dit echte toppers zijn. Al zou bijvoorbeeld een deel van die pijl en dat kopje helemaal vol met flash zitten had de knal al veel harder geweest. Dit lijkt meer op een Biem rocket met een plastic dopje er op.

Ja ik vond de nr 3 al aardig groot. Die waren zo groot als de Spaanse nr 4. Maar dat kan opzich kloppen want in Spanje zit tegenwoordig ook maar 1.4gr in de nr's 4. Maar in de straten daar klinkt het toch allemaal een stuk luider.. :D

Misschien krijg je in de herfstvakantie wel een leuke deal er mee. Je review qua vergelijking is ieder geval duidelijk! De nr 1 en de nr 4 zijn dus de aanraders.
De nr2 en 3 zijn ook toppers maat kwa knal gelijk.. gewoon de goedkoopste van deze nemen! Is de 2in aanbieding pak je die.. is het de 3 ga je daar voor.haha

Er zou trouwens dit jaar door middel van een kliksysteem de Mascleta 120 meter weer terug komen, maar dit lukt niet voor dit seizoen. Dat wordt dus volgend jaar ( had ik me laten vertellen ). Verder komen er weer nieuwe Luypaers pijlen en producten.

We zullen het wel horen op de Trophy.

Back
Bovenaan