ddfirework
VWC lid
Ik ben zo juist gecontacteerd door rtl4. Ze zijn een item aan het maken over vuurwerk. Ze gaan mij vandaag bellen.
Na aanleiding van wat ga je gebeld worden Roald?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben zo juist gecontacteerd door rtl4. Ze zijn een item aan het maken over vuurwerk. Ze gaan mij vandaag bellen.
Echt hoor. Ik begrijp hier helemaal niets van. Waar is gezond verstand gebleven? Hoe denk je dit te kunnen handhaven als je net buiten Apeldoorn wel gewoon vuurwerk kunt kopen en afsteken? Ze kunnen illegaal vuurwerk nu al niet eens handhaven. Krijg je zometeen net zo'n bende als in Belgie, waar iedere gemeente zelf bepaalt wat de regels zijn. Heel logisch allemaal weer. Man wat kan ik mezelf opvreten om het weer kapot maken van een traditie en deze onnozele politiekbedrijving...
Na aanleiding van wat ga je gebeld worden Roald?
Sterker nog, je kunt straks gewoon vuurwerk kopen in Apeldoorn, alleen het afsteken mag niet![]()
Ik heb me op het niveau gehouden waarvan ik kennis heb genomen, klimaat waag ik me niet aan. Feit is dat men niet democratisch bezig is en dat is wat ik wilde bereikenWell done Pyroboy!
Tip, mocht je er in een vervolg gelegenheid toe krijgen, dan zou ik de feiten zelf ook daadwerkelijk benoemen. Nu blijft het wat abstract, zeker voor een burgemeester die spontaan begint te kwijlen bij het woord 'klimaat'.
das groen link he en linkse zooi durf niet tezeggen maar denk dat rest van linkse gemeenten gaan volgen nu en erg is ze winnen dit keer ook...Ik heb me op het niveau gehouden waarvan ik kennis heb genomen, klimaat waag ik me niet aan. Feit is dat men niet democratisch bezig is en dat is wat ik wilde bereiken
Ik heb me op het niveau gehouden waarvan ik kennis heb genomen, klimaat waag ik me niet aan. Feit is dat men niet democratisch bezig is en dat is wat ik wilde bereiken
Ik ben nu wel benieuwd of Rick voorbij komt bij EenVandaag of alleen de petitie...
Ik heb ook een Twitter account aangemaakt Anti Vuurwerk Verbod Apeldoorn, @AVV_Apeldoorn
Probeer zoveel mogelijk mensen, de petitie te laten tekenen en tegen het verbod te laten keren