Peking Opera 100 [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 06462
Artikelnaam: Peking Opera 100
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1950 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Houdt jij wel van een beetje kleur in je leven? Laat dan de Peking Opera 100 voor je zingen. Jij ervaart een prachtige symphony van kleur, knallen en elegante effecten. Een opbouw waar de beste componist jaloers op is. Onder leiding van een perfect getimede dirigent wordt je heen en weer geslingerd van breed naar smal en van langzaam naar snel. Alles is perfect op elkaar afgestemd en heeft als enige doel om jou mee te voeren in een wereld die je normaal alleen in je dromen kunt beleven. De gehele opbouw van dit prachtige arrangement heeft als leidend thema kleur en mondt uit in een ultieme finale die zorgt voor een apotheose in de lucht. Perfectie bestaat.
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Kooi/ Geen kooi: Geen kooi
Stijghoogte: 25-30 meter
Adviesprijs: €199,50
Voorverkoopprijs: €189,50

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl
Peking Opera.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Peking Opera.png Vertoningen:0 Grootte:396,7 KB ID:	1795496

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker een mooie bak. Al vind ik de finale jammer. In die laatste cake zijn de effecten kleiner dan de cake er voor. Je ziet de camera 2x inzoomen voor een finale. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Voor 30mm is dit toch wel een beetje matig.
Al heb ik liever wel dit dan zo'n opgepept video waarbij ze het toch niet kunnen waarmaken.

Ik ben blij dat er producten op de markt worden gebracht met wat meer kleur als thema.
Persoonlijk ben ik fan van onder andere dahlia's maar wat ik jammer vind is dat hij wel erg rommelig eindigt .
Zeker voor dat geld mag ik er persoonlijk best wel wat van verwachten. Dus dat betekend dat zo n chaos echt wel een no go voor mij is .

Ik vind dit één van de mooiste van de Riakeo/Lesli lijn.
Als hij zo presteert als op het filmpje is het wel het overwegen waard ik hou van kleurtjes en in Nederland waait het te vaak en dan komen dit soort cakes beter tot hun recht.
Maar ik wacht toch even af wat voor producten van Riakeo er bij Zena gaan komen voor dat ik deze bestel want het blijft een Lesli zonder kooi product.

Heb al veel van Riakeo gehad maar vind het toch qua effecten allemaal teveel op elkaar lijken (overdosis goud) waardoor het een tikkeltje eentonig gaat worden. Voor de rest prima merk,alleen kooiloos kies ik toch voor anderen.

Nou bij Zena is niet veel vernieuwends buiten dat ze de boxen in 2 delen verkopen met een gigantische prijs stijging,
Dus dat is niet echt de moeite meer om 4 uur voor in de auto te zitten.

Nou bij Zena is niet veel vernieuwends buiten dat ze de boxen in 2 delen verkopen met een gigantische prijs stijging,
Dus dat is niet echt de moeite meer om 4 uur voor in de auto te zitten.
Ik ben het met je eens wat betreft zena maar dat heeft niets met deze box te maken. Dit is een box voor de NL markt door lesli geïmporteerd. Zena (Original) importeert voor de Belgische markt andere boxen (met kooi) die nu dus in delen met 1kg kruit opgesplitst zijn vanwege de 1kg regel in België.

Omdat ik Riakeo toch eens wilde uitproberen, heb ik deze aangeschaft.
Voor 142 euro in de aanbieding bij mijn dealer.

Laatst bewerkt:
Ik blijf het toch wel diep treurig vinden dat ze een premium merk als dit, met toch best wel een pittig prijskaartje, hier kooiloos op de markt durft et brengen, terwijl de overheid hier niet toe heeft besloten. Waarom toch in hemelsnaam dit doen, je naait daarmee toch echt de freaks, niet wat betreft de prijs, maar wel wat betreft de burst en kaliber en dit zie je duidelijk terug in de uitwerkingen. Als iemand al diep in zijn buidel tast en bereid is voor kwaliteit te betalen, WAAROM DAN ZONDER KOOI?? Die extra tientje kan er dan ook nog wel bij! Of ik nu 189 moet betalen zonder kooi, of 199,- met kooi, dan weet ik het wel. Ik hoop zo voor iedereen die RIAKEO heeft besteld dat de effecten goed uitgewerkt zullen zijn.. Sowieso had de importeur toch wel wat meer aan de liefhebbers kunnen denken door dit jaar juist nog meer vuurwerk met kooi op de markt te brengen, juist vanwege de dreiging dat dit volgend jaar al niet meer mag. :( Ik ga redelijk off topic, sorry.. dit komt puur vanwege dat ik naar de info heb gekeken, e.e.a. heb gelezen en het filmpje heb bekeken waartoe ik tot deze gedachten kwam. Vind het gewoon heel jammer dat ze deze mooie bakken niet met kooi lieten produceren.

Back
Bovenaan