Peking Opera 100 [Compound]

Moeten dat in het begin nou eigenlijk dahlias of peonies voorstellen? In ieder geval bursten ze erg scheef, verre van mooi rond.

Mooie schietopbouw wel, een box voor als je alles minus goud in één doosje wilt.

Volgens officiele gegevens uit de happy family flyer zouden dit peony's moeten zijn en de 2e rijd I shape dahlia.
is wel snel weg maar denk dat dat in de straat (zonder de wind:)) iets minder zal zijn.

Maar er zit echt geen peony in, wel jammer want een mooie goeie multi color peony die ook echt mooi rond is, dat is my all time favorite effect.

Deze vandaag ook aan de lijst toegevoegd. Om in het kleurenthema te blijven dit als vervanger van 2x Forza 2 gekozen. Wel totaal ander karakter, maar dat is prima.

Laatst bewerkt:
Bijzonder dat je de cakes/compounds van Riakeo allemaal uit de doos moet halen vóór het stoken. Iemand een idee wat daar de reden van is? Wel prachtig afgewerkt allemaal hoor!!

1000020723.jpg

1000020722.jpg

Staat er geen teken op buitenkant doos dat je daar een stripje karton los kunt trekken om bij de lont te komen? Ik zag dat bij een ander Lesli product gister

Het zal vast wel aluminium folie zijn. Dan kan het labeltje niet gaan branden zodat ILT geen reden heeft om op afgefikte labels af te kunnen keuren...
Inderdaad, heb het hier nu ook met een cake van Katan. Wel goed idee vind ik!

Het zal vast wel aluminium folie zijn. Dan kan het labeltje niet gaan branden zodat ILT geen reden heeft om op afgefikte labels af te kunnen keuren...
Nou ik kan je vertellen dat die dingen net zo goed fikken als de rest.
Het ontstaat meestal door de tubes die van binnenuit gloeien , de wind doet de rest 🤓

Deze vraag elders op het forum ook al gesteld maar toen kwam er geen antwoord op (of ik moet er helemaal overheen gelezen hebben). Waarom zou je een compound niet uit de doos kunnen halen? Op sommige dozen staat dat je deze er nooit uit mag halen, maar waarom is dat?

Ik heb ze er nu wel uit gehaald, omdat ik deze dozen graag wil bewaren voor mijn mini vuurwerk museumpje 🤣. Riskeer ik hier levens mee, of kan dit wel gewoon?

Deze vraag elders op het forum ook al gesteld maar toen kwam er geen antwoord op (of ik moet er helemaal overheen gelezen hebben). Waarom zou je een compound niet uit de doos kunnen halen? Op sommige dozen staat dat je deze er nooit uit mag halen, maar waarom is dat?

Ik heb ze er nu wel uit gehaald, omdat ik deze dozen graag wil bewaren voor mijn mini vuurwerk museumpje 🤣. Riskeer ik hier levens mee, of kan dit wel gewoon?
Zolang ze goed op de plank vast zitten, lijkt me geen bezwaar. De blue lion King staat zelfs op dat je em eruit moet halen. Moet ook wel, lont zit niet bovenop (beetje suf)...

Dit was mijn beste box dit jaar! Vooral de laatste cake vond ik briljant met die felle kleuren 😃 Maar de hele box was top, prachtige kleuren en mooie opbouw..

Laatst bewerkt:
Deze was inderdaad prachtig, gewoon echt intens goed. Leek oprecht professioneel vuurwerk en dat meen ik serieus. Gaf iedereen een enorme wow-factor. Kan deze ten volste aanraden voor iedereen.

Laatst bewerkt:
Zo dan. Deze gaf inderdaad heel wat reacties uit het publiek. Die laatste cake is echt geeeniaaal. Wauw!! Prachtige kleuren dwars door de barrage aan crackling.

Erg duur.. Maar ook erg dik!!

Back
Bovenaan