Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vind het ook wel heel bijzonder dat de compound zilver papier heeft, dit heb ik zelf nog nooit gezien.Bijzonder dat je de cakes/compounds van Riakeo allemaal uit de doos moet halen vóór het stoken. Iemand een idee wat daar de reden van is? Wel prachtig afgewerkt allemaal hoor!!
Bekijk bijlage 1806851
Bekijk bijlage 1806852
Het zal vast wel aluminium folie zijn. Dan kan het labeltje niet gaan branden zodat ILT geen reden heeft om op afgefikte labels af te kunnen keuren...Vind het ook wel heel bijzonder dat de compound zilver papier heeft, dit heb ik zelf nog nooit gezien.
Is met alles van lesli. 1 van de redenen voor minder afkeur, de doos vliegt niet in de fik.Bijzonder dat je de cakes/compounds van Riakeo allemaal uit de doos moet halen vóór het stoken. Iemand een idee wat daar de reden van is? Wel prachtig afgewerkt allemaal hoor!!
Bekijk bijlage 1806851
Bekijk bijlage 1806852
Inderdaad, heb het hier nu ook met een cake van Katan. Wel goed idee vind ik!Het zal vast wel aluminium folie zijn. Dan kan het labeltje niet gaan branden zodat ILT geen reden heeft om op afgefikte labels af te kunnen keuren...
Nou ik kan je vertellen dat die dingen net zo goed fikken als de rest.Het zal vast wel aluminium folie zijn. Dan kan het labeltje niet gaan branden zodat ILT geen reden heeft om op afgefikte labels af te kunnen keuren...
Zolang ze goed op de plank vast zitten, lijkt me geen bezwaar. De blue lion King staat zelfs op dat je em eruit moet halen. Moet ook wel, lont zit niet bovenop (beetje suf)...Deze vraag elders op het forum ook al gesteld maar toen kwam er geen antwoord op (of ik moet er helemaal overheen gelezen hebben). Waarom zou je een compound niet uit de doos kunnen halen? Op sommige dozen staat dat je deze er nooit uit mag halen, maar waarom is dat?
Ik heb ze er nu wel uit gehaald, omdat ik deze dozen graag wil bewaren voor mijn mini vuurwerk museumpje. Riskeer ik hier levens mee, of kan dit wel gewoon?