Pearl River

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: PGF-I-25-3
Artikelnaam: Pearl River
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 477,5 gram*
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Red strobing willow.
Tijdsduur: 18 - 20 sec.
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 30 mm tubes, 22,5 cm hoog
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: € 29,95

*Aangepast naar 2016

pangu_fireworks_pearl_river_vuurwerkcrew.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het een geweldige willow cake met een zeer strak tempo er in, komt echter niet op mijn verlangenlijstje aangezien er hier in de buurt geen winkels zijn die Pangu gaan verkopen.

Ik vindt het een prima cake! Netjes uitgevoerde red strobing willows. Lekker tempo,dikke voldoende.

Ik vind het een geweldige willow cake met een zeer strak tempo er in, komt echter niet op mijn verlangenlijstje aangezien er hier in de buurt geen winkels zijn die Pangu gaan verkopen.

Ik dacht dat de Vuurwerkdumper Leiderdorp voor je in de buurt was? Die voert namelijk Pangu hoor :)

Wat een prachtige willows waren dit. Hele aparte kleur naar mijn mening, donkergeel/goud ... Hele mooie cake !

Hmm misschien toch maar even langs de pangu dealer om deze en zijn broertje Yellow river op te halen, wel erg smakelijk moet ik zeggen!

Gecombineerd met de Havana van Wolff. Helaas schoot de Havana iets te hoog, waardoor het gewenste effect niet helemaal behaald werd en het een beetje door elkaar liep. Maar toch een leuke combo!

Gecombineerd met de Havana van Wolff. Helaas schoot de Havana iets te hoog, waardoor het gewenste effect niet helemaal behaald werd en het een beetje door elkaar liep. Maar toch een leuke combo!

Mooie combi....leuk idee voor de vipbox

WAUW wat een mooi uniek effect, nog niet eerder in nederland gezien zoiets

Er zijn zeker wel meerdere cakes met dit effect op de markt.

Anyways. Dit effect zou het beste tot zijn recht komen, als de red glittering tails wat meer zouden 'vallen'. Iets trager qua tempo, iets minder sas voor de burst om dat te bereiken? Of juist iets meer sas om grotere spreiding te krijgen?

Lijkt mij echt een delicaat gebeuren. Dit lijkt mij écht een uitdaging voor de importeur om een product met deze uitwerking te optimaliseren.

Is de adviesprijs van 29,95 voor dit 25s blokje met deze uitvoering gerechtvaardigd?

Laatst bewerkt:
Is de adviesprijs van 29,95 voor dit 25s blokje met deze uitvoering gerechtvaardigd?

Back
Bovenaan