Passion Flower

Heren, liefhebbers, volgers

Dit zijn de films inderdaad vanuit China, vanuit de test die is gedaan voor het CE.

Wij zouden niet meer weten hoe we het u, jullie nog eerlijker voor moeten spiegelen.

Binnenkort te zien tijdens onze tournee door heel Nederland.

Vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Ik denk eerlijk gezegd dat het probleem ook niet bij jullie(de importeur) ligt, maar bij de fabrieken in China. Volgens mij doen ze in de werkelijke productie gewoon veel minder kruit(of bij een demo gewoon meer). Het probleem is, dat een importeur hier gewoon niks aan kan doen en ik denk dat dit ook altijd zo zal blijven.

Ik zelf ga ook pas beslissen of ik een product neem als de demo's van winkeliers zijn geweest. Filmpjes uit China zijn overigens wel interessant, omdat je een beetje weet wat voor product het gaat worden en naar welke producten je sowieso niet hoeft te kijken.

De burst klinkt zeer goed. Effecten zijn moeilijk te zien. Ook jammer dat de wave kings zo snel verdwijnen door de wind.

@ Pyroguy: Zeker beter iets dan niets! Je bent er ook snel bij met posten. Goud blijft inderdaad lastig vast te leggen. Zal binnenkort zelf ook maar eens een demo van Royal bezoeken om de nieuwe producten live te aanschouwen.

Tja Genius, goud blijft lastig te filmen, zeker voor mijn camera die niet zo geweldig is (maar beter dan niks, toch?). Het is een erg sierlijke effect, een soort goudstof lijkt het wel.

Door de wind komt deze cake totaal niet tot zijn recht. Er zitten leuke kleuren in en de 'wave kings' zijn in principe ook mooi. Dat hij niet zo goed is als op de China film moge duidelijk zijn, maar dit zou je ook niet moeten verwachten denk ik. Voor €35 gewoon een goede cake :)

Tja Genius, goud blijft lastig te filmen, zeker voor mijn camera die niet zo geweldig is (maar beter dan niks, toch?). Het is een erg sierlijke effect, een soort goudstof lijkt het wel.

Door de wind komt deze cake totaal niet tot zijn recht. Er zitten leuke kleuren in en de 'wave kings' zijn in principe ook mooi. Dat hij niet zo goed is als op de China film moge duidelijk zijn, maar dit zou je ook niet moeten verwachten denk ik. Voor €35 gewoon een goede cake :)

het filmen gaat vaak een stuk beter dan het afspelen omdat een pc/laptop die al minder kleuren heeft lang niet zulk mooi beeld geeft.
met een 64 bits pc/ laptop zie je het al een stuk beter maa hij is top ;)

Bedankt voor je filmpje en mening.Komt deze in de buurt van de Dynasty Panter? Of is deze toch wel een stukje beter? (Heb je ook een filmpje van de screaming salute? En wat is daar je mening over?)

ziet er goed uit maar wat denken jullie van de Cape Town. voor 13.50 16 shots cake geweldige prijs kwaliteit verhouding

1e 2 filmpjes gezien.

Heb nu al spijt, dat ik de freezing steel en de passion flower heb besteld.

Lijkt totaal niet op de productie filmpjes, zucht.

Pyroguy, enorm bedankt voor de moeite man, ik waardeer het echt!

Bedankt voor je filmpje en mening.Komt deze in de buurt van de Dynasty Panter? Of is deze toch wel een stukje beter? (Heb je ook een filmpje van de screaming salute? En wat is daar je mening over?)

Even offtopic, de Screaming Salute is naar mijn weten niet geschoten. Kan zijn dat ik die gemist hebt, ik heb hem niet gezien in ieder geval. Als hij er was lijkt mij dat ze hem ook wel in de finale gestopt zouden hebben en dat was niet het geval.

@Vuurwerk-Freak:
Nee, hij is niet met Panter te vergelijken naar mijn mening. Die heeft meer dikke palmen en ook is hij in alle opzichten eigenlijk net een beetje krachtiger, naar mijn mening.

Nogmaals, misschien komt deze cake zonder wind véél beter tot zijn recht.

Goedemorgen,

zeer waarschijnlijk bij de demo in Koekange bij Kuiper en Macet vuurwerk Losser wel zichtbaar.

We zijn hem aan het halen met de speedboot.

Groeten,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

De burst klinkt prima,alleen is het niet het effect van de china film helaas.Maar goed heb hem toch al besteld nu.Wat ik wel jammer vind is,dat de snelheid er totaal uit gehaald is klopt dit?:p

Even offtopic, de Screaming Salute is naar mijn weten niet geschoten. Kan zijn dat ik die gemist hebt, ik heb hem niet gezien in ieder geval. Als hij er was lijkt mij dat ze hem ook wel in de finale gestopt zouden hebben en dat was niet het geval.

@Vuurwerk-Freak:
Nee, hij is niet met Panter te vergelijken naar mijn mening. Die heeft meer dikke palmen en ook is hij in alle opzichten eigenlijk net een beetje krachtiger, naar mijn mening.

Nogmaals, misschien komt deze cake zonder wind véél beter tot zijn recht.

Panter heeft als omschrijving een palm, deze pot een wave.
Palm bij de Panter is de palm duidelijk het dominante effect, bij deze is er meer gelijkwaardigheid tussen peonie en wave/palm. Lijkt mij enigszins appels en peren vergelijken.

Overigens denk ik dat de kleuren op jouw filmpje niet tot zijn recht komen. De palm is slecht te zien en peonie zie je soms helemaal niet. Lijkt mij dat dit te maken heeft met de instellingen van jouw filmpjes. Overigens wel fijn dat je een filmpje zo snel online hebt staan :)

Effecten van deze cake die op dit filmpje te zien zijn, zijn veel te subtiel om tot zijn recht te komen bij harde wind.

Ik denk dat we moeten wachten op meer filmpjes en ervaringen bij demo's.

Duidelijk geval dat ik weer in 1 van de china filmpjes ben getrapt. Denk niet dat hij zonder wind héél veel beter zal zijn, aangezien dit niet veel invloed heeft op o.a. het tempo, die ik nu naast het effect (waar de wind wel wat invloed op kan hebben) zeeer matig vind.

Ik vind dat jullie wel erg snel oordelen na het zien van 1 cake, geschoten in barre weersomstandigheden met slechte beeldkwaliteit. Het tempo klopt dan misschien niet maar ik oordeel zeker nog niet voordat ik meer beelden heb gezien én deze cake live heb aanschouwd. Slecht zal ie vast niet zijn..

Ik word helemaal gek.

Het lijkt nergens meer op, kijk naar dat productie filmpje, en kijk even naar het resultaat? Ookal waait het niet! Het lijkt er niet eens op? Tempo enzovoorts eruit.
Doei 35 euro van men lijst.

Ik moest voor 8december bestellen...
Oj oj oj oj oj.....

Ik word helemaal gek.

Het lijkt nergens meer op, kijk naar dat productie filmpje, en kijk even naar het resultaat? Ookal waait het niet! Het lijkt er niet eens op? Tempo enzovoorts eruit.
Doei 35 euro van men lijst.

Ik moest voor 8december bestellen...
Oj oj oj oj oj.....

Je kan ook overdrijven gozer.:bonk:

Back
Bovenaan