Passion Flower

En normale consument zou waarschijnlijk aan de hand van een demo de producten bestellen, of via de video die op de webshop te vinden zal zijn, daar hangt het dus wel van af.

Ook ik vind het verschil niet extreem, je weet tegenwoordig dat de 'China-films' wat afwijken, dus ik houd er altijd rekening mee.

De Passion Flower is een mooie cake, denk dat hij met wat minder wind beter zal zijn.

Ik vind deze cake ook totaal anders als van de chinafilm.Sommige boekketen hebben 3 dunne tails met 5-6 stars kan echt niet met 14,7 gram per tube.:shocked:

Vindt dat jullie beetje te snel oordelen op een filmpje waar kleuren niet zo goed overkomen en de product was geschoten in harde wind / slechte weeromstandigheden.

heb hem zelf ook helaas niet live gezien, hopelijk vanavond in Enschede mooi op film te kunnen krijgen.

Oordeel niet af op een filmpje voordat je hem zelf ook live gezien heb :wink:

we wachte af!
Ben ook niet echt te spreken over het demo filmpje.
Maar Royal kennende krijgen we gewoon waar voor ons geld!
Ik wacht nog ff met oordelen!

Hoe zijn de mines in het echt zou ik weleens willen weten. Komen op het filmpje wel heel dunnekes over.

Wacht graag een bevestiging af van iemand die hem in real gezien heeft.

Vandaag de nieuwe artikelen (behalve screaming salute die moet nog binnenkomen) op de film vastgelegd.. morgen zullen ze online komen.

Nee deze cake overtuigd mij niet tempo is niet in orde.Vind de effecten nogal slordig en slecht gevuld overkomen.

jammer dat het china filmpje echt overdreven mooier is dan het daadwerkelijke product *zucht* Ach ja, heb hem al besteld, leuk voor in de vooravond dan maar..

Oeh jee, da's dan weer een afknapper vergeleken met 't China filmpje :sad: Waves zijn op 1 hand te tellen, kleurenparels ook en dat met vaak een zacht plopje. 't Is dat andere cakes op deze demo gewoon goed presteerden anders zou je denken dat de cake nat was geweest maar dit is gewoonweg matige productie. Jammer.

00000014.JPG

Bron: Isandra

Op het filmpie van darky komt deze een stuk beter uit de verf!
Wat vond je er zelf van dark?

ik vind um zo slecht nog niet.

Zeker niet slecht hoor :) Hij is zelfs best goed. Lekkere burst en flink groot boeket. De mine doet het ook prima. We worden dit jaar nogal dood gegooid met goud+blauw en goud+blink, dus echt origineel vind ik deze niet. We hebben ook zo veel keus daarin, dat we nogal kritisch kunnen kijken naar de cakes die die combinaties aanbieden.
Desondanks: best een goede cake.

Had eerst het idee,00:00 onwaardig. Maar na het filmpje van Jorik,denk ik daar anders over. Is helemaal geen verkeerde cake,:) Wordt een mooie opening!

Back
Bovenaan