PAS OP VOOR OPLICHTING!!! www.sterkvuurwerk.nl

Beste ..........,

Wij maken gebruik van onze ons eigen transportbedrijf (onderdeel van Kilinc). Wij zijn maanden bezig geweest om dit alles te organiseren. Geen makkelijke klus omdat we door heel Nederland gaan bezorgen. Ons vuurwerk is opgeslagen in een beveiligde bunker in Rotterdam waar ook ons vuurwerk binnen komt. Het adres hiervan kunnen wij niet bloot geven in verband met de veiligheid en mogelijke diefstal. Wij kunnen zo goedkoop leveren omdat we het vuurwerk direct inkopen bij leveranciers voornamelijk uit Italië. Het vuurwerk ligt dus niet op ons kantoor in Veghel dus snel even foto's maken van het vuurwerk is niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Ronald
http://www.sterkvuurwerk.nl

Sinds wanneer koop je (voornamelijk) GBV producten in Italie? :cool:

Omdat er nog geen sprake is van oplichting.
Het zou goed oplichting kunnen zijn daar niet van.
Maar tot nu toe wijst er niet veel op oplichting.
Misschien klopt niet alles met hoe 'wij vuurwerkliefhebbers' denken dat het gaat, maar daar zit hem vaak ook de fout in dit soort topics op fora.
Ook het bezorgen van vuurwerk kan wettelijk niet toegestaan zijn, maar gebeurt al jaren bij diverse (over het algemeen kleine) winkels.
Bij mij in de stad heeft er ook een eigenaar jarenlang met een beveiligd busje met 1.4g sticker rondgereden.
Verder heeft deze man een kvk nummer die valt onder killinc deals gevestigd op een ander adres in veghel, ook staat er een 06nummer en adres op de site.
Natuurlijk kan dat goed oplichting zijn, ook ik vind het maar een vreemde website en gang van zaken.
Maar oplichting is geen oplichting als er niet is opgelicht.
Om nou al te mailen naar die of gene vind ik dan ook niet al te logisch.
Importeurs hebben er baat bij dit te weten, die zullen ook snel uitsluitsel kunnen geven.
Maar dan nog kunnen het opgekochte restpartijen zijn door een meneer of bedrijf die niet al te slim is met betrekking tot vuurwerk.

In het kort:
Het kan goed oplichting zijn, maar er is alleen indirect bewijs wat allemaal ook nog te weerleggen valt.
Ik ook persoonlijk heb grote twijfels bij deze site.
Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat dit oplichting is.

Ik vind het niet voorbarig onderbouwing,

zij zijn slim....

de mensen hier slimmer en niet achterlijk !

dit kan ook een andere kant krijgen, als iemand veel centen overbrengt en opgelicht word wat ook zo is !
Ooit komt je de verkeerde tegen en die krijgt et te kwaad en ...om het netjes en leuk te houden laat je fantasie maar gaan.

Ja en precies daarom rijswijk1968,
als je grootschalig aan oplichting doet, waarom dan je kantoorpand en je andere adresje in veghel makkelijk vindbaar via de website op internet hebben staan.
Waarom dan niet gebruik maken van verschillende bv's en postbusadresjes.

Maar alsnog, ik geef jullie allemaal groot gelijk en denk er ook niet bijzonder veel anders over.
Maar het is nu nog geen oplichting...

teksten op hun site zijn ook klakkeloos van het internet gehaald, weet niet of echte verkopers dat mogen/doen.

nog even op dat transport bedrijf, deze lijkt mij ook nep. op een een of andere manier geeft dat design en spelling + grammatica geen goed gevoel.

Wij van Zena Vuurwerk zijn ook niet zo blij met dit soort praktijken. Wij willen bij deze ook benadrukken dat wij aan desbetreffende vuurwerk webshop niet leveren en dit niet steunen. Burn-it is bijvoorbeeld alleen via onze webshops te verkrijgen. Ook vinden wij het naar voor de gedupeerden, die wel betaald hebben maar geen vuurwerk geleverd krijgen. Dit moest dus zo snel mogelijk stoppen. Wij zijn er daarom maar even achteraan gegaan en de webshop is nu uit de lucht. En als het goed is blijft dit ook zo.

Top ! Nu hopen dat er ook wat mee gedaan wordt want ik heb het idee dat oplichting in Nederland niet zo heel hard aangepakt wordt ... (understatement :cry:)

Wij van Zena Vuurwerk zijn ook niet zo blij met dit soort praktijken. Wij willen bij deze ook benadrukken dat wij aan desbetreffende vuurwerk webshop niet leveren en dit niet steunen. Burn-it is bijvoorbeeld alleen via onze webshops te verkrijgen. Ook vinden wij het naar voor de gedupeerden, die wel betaald hebben maar geen vuurwerk geleverd krijgen. Dit moest dus zo snel mogelijk stoppen. Wij zijn er daarom maar even achteraan gegaan en de webshop is nu uit de lucht. En als het goed is blijft dit ook zo.

Hulde,hulde,hulde!!Ik denk velen met mij,die hetzelfde willen zeggen als mij,thanx voor de toch nog snelle actie die jullie ondernomen hebben!!.Helaas jammer voor de mensen die al besteld hebben inderdaad.Toppie.

Back
Bovenaan