Partyraiser

Holly fuck, ik heb hem net een half uur geleden afgestoken en we waren sprakeloos, wat een wrede bak. Voor mij de box van 2017-2018. Als ze volgend jaar nu die kleine vertraging er uit kunnen halen dan is hij super

Holly fuck, ik heb hem net een half uur geleden afgestoken en we waren sprakeloos, wat een wrede bak. Voor mij de box van 2017-2018. Als ze volgend jaar nu die kleine vertraging er uit kunnen halen dan is hij super

ik zei toch dat deze gruwelijk was, had er 8 doorgelont, hele buurt was :shocked: :shocked: :shocked:

Sodemieters wat een box was dit :shocked: Echt enorm geweld, 1 minuut lang vol doorrammen. Ik had hem in mn showtje verwerkt, zal het filmpje binnenkort wel plaatsen. Wat een spektakel :D

Hier het blauw wel zonder de lelijke crackling (in de waaier), het kan dus wel. Zonde dat de laatste cake in de Siqnature Box dat niet had.

Wat een geweldige bak zeg!!
Deze om iets na half 2 geschoten, gingen hier en daar wat gordijntjes opzij in de stille straat :D :D

Net nog even mijn filmpje teruggekeken van deze box, maar dan lijkt het tegen te vallen terwijl ik het toch echt een gruwelijke box vond!

Vond dit ook echt een gruwelijke box. Lekker tempo, goede burst, gewoon een rambak zoals ie bedoelt is denk ik.

Ja, ik sluit me aan bij bovenstaande reacties, dit was echt een topbak! Tempo zat er goed in, lekker hoor!

Net nog even mijn filmpje teruggekeken van deze box, maar dan lijkt het tegen te vallen terwijl ik het toch echt een gruwelijke box vond!

Als je er werkelijk onder staat zijn de effecten veel beter te beoordelen dan van film.
Ik gebruik films alleen om te beoordelen of ik de effecten en kleuren mooi vind, om te beoordelen moet je het echt zelf schieten :)

Back
Bovenaan