Partyraiser

Ik kan je niet helemaal volgen, op de ene foto plaats je wat je als vervanger hebt gekregen en op de andere plaats je de Siqnature box ?

Ik heb de box van beide foto's als vervanger gekregen. De foto's zijn beiden van dezelfde box.

Mijn vraag is of deze box, de booster, dezelfde als de partyraiser is. Qua specs wel..

Ik heb de box van beide foto's als vervanger gekregen. De foto's zijn beiden van dezelfde box.

Mijn vraag is of deze box, de booster, dezelfde als de partyraiser is. Qua specs wel..

Even voor de duidelijkheid : dus beide foto's zijn van dezelfde box ?

Het enige wat ik kan vinden is dat het artikelnummer een keer is gebruikt in een blackdeal actie. Het artikelnummer van de Detonation Box / Salvo Break down zijn totaal anders.

Oké denk dat ik het anders uit had moeten leggen, excuus.

Vergeet de Detonation Box.

Mijn vraag is of deze Booster hetzelfde is als de Partyraiser. Er is geen info van de Booster te vinden maar heeft wel dezelfde specs als de Partyraiser.

Oké denk dat ik het anders uit had moeten leggen, excuus.

Vergeet de Detonation Box.

Mijn vraag is of deze Booster hetzelfde is als de Partyraiser. Er is geen info van de Booster te vinden maar heeft wel dezelfde specs als de Partyraiser.

Ik kan je pas maandag een exact antwoordt geven, sorry nu weet ik net zo veel als jij.

Ik zit eens naar deze box te kijken, maar indien mogelijk zou ik cake 4 en 1 omdraaien. En als ik dan 1 en 4 heb omgedraaid zou ik die laatste 2 tegelijk laten gaan met een lichte V-shape. En misschien zelfs de waaier er tussenuit. Maar sowieso een leuke bak die ik in de gaten blijf houden :)

Zeer strakke compound. Mooie kleuren en de burst is prima! Als je hem nog kan meepakken dan zou ik dat zeker doen.

Te zien op 06:51

Back
Bovenaan