MagicSjefke
VWC lid
Wat een lekker ram bakkie, ben heel benieuwd hoe deze in de straat presteert de 31e
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is zeker een lskkere chaos bak. Alleen veel te duur, zelfs in de freakacties. Ik zal dat er helaas nooit voor betalen, dan schiet ik liever zelf 4 cakes door elkaar als chaos bak.
Het is zeker een lskkere chaos bak. Alleen veel te duur, zelfs in de freakacties. Ik zal dat er helaas nooit voor betalen, dan schiet ik liever zelf 4 cakes door elkaar als chaos bak.
Ik had hem voor 99 euro in de freakactie. Enigzins wel prijzig maar vind hem voor net 100 euro wel te doen.
Waar heb je hem voor die prijs kunnen halen?
er wordt door de winkelier nog genoeg aan verdiend.
Je maakt een grap mag ik hopen? Weet je wat het kost? Een bunker, keuringen, webshop, verkopers, logistiek etc? Ze verdienen echt niet veel op die box als ze ‘m aan jou voor 100€ verkopen hoor. Handig voor de cashflow: ja. “Genoeg” verdienen: nee.
De laatste 3 dagen als adviesverkoop prijs wel ja. Maar vergis je niet in wat het kost. Waarom denk je dat er vrijwel geen winkels bij komen?
Er komen weinig winkels bij aangezien het een flinke investering betreft i.c.m. een zeer onzekere toekomst. Maar vuurwerk is en blijft een marge artikel waarmee kleine ondernemers vaak het verschil tussen winst en verlies op de balans goed maken. Maar goed we dwalen af, laten we on-topic blijven.Je maakt een grap mag ik hopen? Weet je wat het kost? Een bunker, keuringen, webshop, verkopers, logistiek etc? Ze verdienen echt niet veel op die box als ze ‘m aan jou voor 100€ verkopen hoor. Handig voor de cashflow: ja. “Genoeg” verdienen: nee.
De laatste 3 dagen als adviesverkoop prijs wel ja. Maar vergis je niet in wat het kost. Waarom denk je dat er vrijwel geen winkels bij komen?
Dank! Had gehoopt hem gisteren in Lopik te zien, maar hij werd geskipt ivm een weggerend ontstekers.
Dank! Had gehoopt hem gisteren in Lopik te zien, maar hij werd geskipt ivm een weggerend ontstekers.