Partyraiser

Het is zeker een lekkere chaos bak. Alleen veel te duur, zelfs in de freakacties. Ik zal dat er helaas nooit voor betalen, dan schiet ik liever zelf 4 cakes door elkaar als chaos bak.

Laatst bewerkt:
Het is zeker een lskkere chaos bak. Alleen veel te duur, zelfs in de freakacties. Ik zal dat er helaas nooit voor betalen, dan schiet ik liever zelf 4 cakes door elkaar als chaos bak.

Helemaal mee eens. Ik had hem gewonnen afgelopen jaar en hij presteerde geweldig. Maar om te kopen mag de prijs wel iets lager liggen. €99 zou ik een mooie prijs vinden.

Het is zeker een lskkere chaos bak. Alleen veel te duur, zelfs in de freakacties. Ik zal dat er helaas nooit voor betalen, dan schiet ik liever zelf 4 cakes door elkaar als chaos bak.

Ik had hem voor 99 euro in de freakactie. Enigzins wel prijzig maar vind hem voor net 100 euro wel te doen.

Dank jullie wel, zal even wat shops mailen. Ondanks dat de earlybird al is verlopen komt dat meestal wel goed, er wordt door de winkelier nog genoeg aan verdiend. En anders even Black Friday afwachten... :)

er wordt door de winkelier nog genoeg aan verdiend.

Je maakt een grap mag ik hopen? Weet je wat het kost? Een bunker, keuringen, webshop, verkopers, logistiek etc? Ze verdienen echt niet veel op die box als ze ‘m aan jou voor 100€ verkopen hoor. Handig voor de cashflow: ja. “Genoeg” verdienen: nee.

De laatste 3 dagen als adviesverkoop prijs wel ja. Maar vergis je niet in wat het kost. Waarom denk je dat er vrijwel geen winkels bij komen?

Je maakt een grap mag ik hopen? Weet je wat het kost? Een bunker, keuringen, webshop, verkopers, logistiek etc? Ze verdienen echt niet veel op die box als ze ‘m aan jou voor 100€ verkopen hoor. Handig voor de cashflow: ja. “Genoeg” verdienen: nee.

De laatste 3 dagen als adviesverkoop prijs wel ja. Maar vergis je niet in wat het kost. Waarom denk je dat er vrijwel geen winkels bij komen?

Ze moeten het hebben van de wet vd grote getallen. Trek je een freak naar een winkel dan komt deze "meestal" niet alleen voor die box van een paar tientjes :-) en neemt vaak ietsje meer mee.
Maar je hebt gelijk. De NL regelgeving heeft vast flink gesneden in de marges

Er komen weinig winkels bij aangezien het een flinke investering betreft i.c.m. een zeer onzekere toekomst. Maar vuurwerk is en blijft een marge artikel waarmee kleine ondernemers vaak het verschil tussen winst en verlies op de balans goed maken. Maar goed we dwalen af, laten we on-topic blijven.:)

Dank! Had gehoopt hem gisteren in Lopik te zien, maar hij werd geskipt ivm een weggerend ontstekers.

Klopt het dat deze box nu ook de Booster heet? Niks te vinden over Booster, alleen komen de 130 shots en inhoud overeen?

Kreeg deze als vervanger voor de te natte Detonation box (helaas).

IMG_20181229_160135.jpg

IMG_20181229_160209.jpg

Back
Bovenaan