Parallel Universe

Ik had deze gewonnen met de prijsvraag maar deze heeft me echt verbaasd zo goed was die in de straat. Als deze voor een leuke prijs voorbij komt zou ik hem zo kopen.

Ik had deze gewonnen met de prijsvraag maar deze heeft me echt verbaasd zo goed was die in de straat. Als deze voor een leuke prijs voorbij komt zou ik hem zo kopen.

Helemaal mee eens. Had hem ook en hij was helemaal goed. Jammer alleen dat die lonten zo lastig zitten. Wij hebben hem in 2 keer gestookt.

Zo die komt wel heel lekker over. Mooie gevarieerde box die constant de lucht vol schiet. Hij past zo in het rijtje van de Riakeo bakken.

Absoluut een mooie bak en dat verwacht je niet per se, maar in de straat kwam ie echt flink goed over.
Dik een minuut geweld met een mix van effecten. Wat ons betreft een aanrader.

Zeker een leuke box, kleuren zijn beter dan verwacht en tempo is doorgaans lekker. Dat had ik ook niet verwacht van deze box.

Dit was misschien wel de grootste gok van afgelopen oudjaar, maar dit is echt een dikke box. Lekker gevarieerd qua effecten en schietrichtingen, prima burst, lucht goed gevuld steeds. Als er dan één minpuntje mag zijn, zijn het de pauzes tussen de cakes. Verder echt top. Aanrader!

nee klik op de foto zelf en dan zie je dat er slechts een paar tubes in verhouding 25mm zijn ,de rest 20mm volgens mij alles in i shape ,maar voor 130 euro redelijk toch
Ik denk dat lesli het heel aardig vindt van je dat jij deze effecten uit hun 20mm tubes verwacht maar nee, het is volledig 25mm... Even serieus, dat kruitgewicht is daar veel te hoog voor als je weet dat er maximaal 10 gram ofzo in 20mm mag zitten

Ik denk dat lesli het heel aardig vindt van je dat jij deze effecten uit hun 20mm tubes verwacht maar nee, het is volledig 25mm... Even serieus, dat kruitgewicht is daar veel te hoog voor als je weet dat er maximaal 10 gram ofzo in 20mm mag zitten
Zie het verschil in tubes qua diameter, kan nooit allemaal 25mm zijn toch ? Én qua kruitgewicht is het een kwestie hoe je het verdeeld over de tubes/diameters,maar voor die 130 gewoon nog steeds een leuk blokkie 👍

Back
Bovenaan