Palm Tree's

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW 317
Artikelnaam: Palm Tree's
Aantal Schoten: 36 Schots
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Effectomschrijving: Chrysanthemum mine with green glittering bouquet to Chrysanthemum mine with crackling red coconut, red wave, green crackling coconut
Verpakkingseenheid: 4/1
Richtprijs: €59,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Film:
+ http://www.youtube.com/watch?v=cy7bsFCXEkc" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=cy7bsFCXEkc"> http://www.youtube.com/watch?v=cy7bsFCXEkc" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt een mooie cake :) Speciaal die crackling palmen, heb ze nog niet vaak gezien maar ben er nu al fan van :D
De mines eronder maken het af, nu de prijs nog even afwachten..

Ziet er echt top uit. Mooie boeketten en die mines eronder maken het echt af. Ben erg benieuwd naar de prijs, maar rubro kennende zal dat wel mee gaan vallen :D

Ik vind dit een schofterig mooi blokkie.
Voor mij de beste van Rubro, het heeft alles in huis:
Mine,s/Waves, een goed tempo, mooi geschoten, goede effecten, hij duurt lang en heeft een finale.

Ik wacht nog even op een live versie, wil hem graag nog even in het echt zien, en ja hij moet natuurlijk ook een redelijke betaalbare prijs hebben.
Maar op basis van de film staat hij nr.1 op mijn lijst voor dit jaar.

Cake schiet lekker breed en heeft een goede tijdsduur.Daarbij ook nog eens elk shot gecombineerd met mooie mines wat net dat beetje extra brengt

Heerlijke bak, zonder meer, absoluut eentje die ik in de gaten ga houden.
Prijs zal snel bekend worden gemaakt, krijg deze volgende week toegestuurd. :)

Foto toegevoegd aan de beginpost. :bye:

Deze komt hoe dan ook in mijn collectie, wat een prachtige cake is dit.
Heb hem tijdje geleden al op film gezien, was er toen al erg over te spreken.
Vind vooral het tempo is deze cake erg mooi, en de mines er onder maakt hem voor mij tot een topper.

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ook deze cake is weer met vier tegelijk geschoten. Dat is sowieso al waardeloos van Rubro, maar bij dit soort fanshapes helemaal pure evil! :mad: Erg lastig beoordelen nu!

Ik vind het een hele aparte cake. Het is echt iets unieks, iets heel vernieuwends. Er zit een soort crackling palm in, die ik zelden tegenkom. Het boeket is eigelijk heel slecht gevormd, maar juist daarom heeft dat ook wel weer iets aparts.
Ik vind hem zelf te duur, maar het is wel een eyecatcher! :)

Bij Vuurwerkdiscount.nl kost deze nu €54,50

Masterline
Palm tree's, V shape 500 grammer met crackling coconuts

Let op: op de film zie je 4 cake,s tegelijk

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bij het eerste salvo dacht ik even 'zo, dat is een lekker potje!', maar deze gedachten verdwenen helaas naarmate de cake vorderde..
Ik vond de boeketten, en dan doel ik vooral op de crackling palmen, erg klein en rommelige overkomen. Dat is op de film ook wel te zien. De falling leaves met fishes waaren daarentegen wel weer leuk :)
Hij schoot erg breed waardoor het lastig te filmen was. Er schieten op het filmpje dan ook twee cakes door elkaar, dus je zult even je best moeten doen om je te kunnen focussen op 1 cake.

+ YouTube Video

Iemand ervaring met deze cake, die hem afgelopen jaar zelf heeft gehad?
(oftewel, hoe beviel deze in de straat?:p)

Back
Bovenaan