Overname Pyro-Voordeel door Harten4

zag 1 a 2 producten tussen door en dacht de barely legal collectie zo uit me hoofd, moet nu weg dus kan het niet checken!

Ik heb ze gevonden!
Als er vanaf nu iets op niet beschikbaar staat moeten wij even kijken of het artikel nog te krijgen is. We willen namelijk niet iets aan jullie verkopen wat we straks niet kunnen uitleveren.

Wout / Jeanne Marie,

Mooie site, super collectie.
Gaat ongetwijfeld erg druk worden.

Ik zag dat er wat foto's ontbraken.
Eventueel heb ik deze wel voor jullie?

PM me maar als je wat nodig hebt.

Groeten
Dim

Als je naar 'over ons' gaat dan staat er wel jullie adres e.d maar de site veranderd van pyrovoordeel naar partyvuurwerk.nl en links in het menu staan dingen als confetti en verhuur machines. Bovenaan staat dan ook nog Xena vuurwerk BV

bij contact is het nu weg maar bij voorwaarden en links kom je alsnog bij partyvuurwerk.nl!

geen gezeur alleen een tip ;)

Is er inmiddels al wat bekend over het Buurtassortiment van Rubro, is er nog een kans dat deze weer leverbaar wordt?

Ga er maar vanuit dat als de plaatselijke winkels open gaan er nog een behoorlijk aantal vrij komen, die hebben hun inkoop nog volledig in de bunker liggen. Wees er wel snel bij want op is dan ook echt op!!

Ik snap er echt de ballen van op de harten4 site ken ik niet meer bestellen en bij pyrovoordeel wel wat nou als ik daar een betaling doe en ik bij harten4 aankom daar ben ik wel benieuwd naar iemand die mij hier antwoord op ken geven?

Ik dacht dat het wel duidelijk uitgelegd was, maar hier gaan we nog een keer.

De website (webshop) van Harten4 als winkel moet nog open gaan.
De website (webshop) van het concept Pyrovoordeel, geleverd via Harten4, is reeds geopend.

Hoewel er producten zijn die in beide webshops te koop zullen zijn, zijn er ook veel verschillen qua producten. Op Pyrovoordeel kun je het best terecht voor een zeer uitgebreide keus van sierproducten, waarop je dan ook aantrekkelijke korting krijgt. Op de shop van Harten4 kun je (binnenkort) terecht voor een kleinere selectie sierspul, maar ook klein grut en meer keuze in bv. vuurpijlen. Harten4 biedt niet zo'n spectaculaire korting als Pyrovoordeel, iets waarvan je kunt profiteren als je bijtijds bestelt, want Pyrovoordeel werkt uitsluitend met voorbestellingen (dus geen losse verkoop).
Bestellingen via Pyrovoordeel worden opgehaald bij de winkel van Harten4. Dan zou je ook meteen losse dingen kunnen kopen tijdens de losse verkoop, mocht je die niet hebben kunnen bestellen via Pyrovoordeel.

Om de post van Dark Soul nog even aan te passen : ook bij de shop van harten4 verkopen ze behalve het kleinere spul ook redelijk tot groot spul !:wink:

Vorig jaar met plezier bij pyrovoordeel besteld. Eigenlijk alleen maar mooi vuurwerk gehad! Hebben jullie nog tips (vanwege de vele keus en vele verschillende fabrikanten) welke cakes niet zouden mogen ontbreken 31 dec ??? Vind het ook zo afgezaagd om hetzelfde te nemen als vorig jaar ;)

Vorig jaar met plezier bij pyrovoordeel besteld. Eigenlijk alleen maar mooi vuurwerk gehad! Hebben jullie nog tips (vanwege de vele keus en vele verschillende fabrikanten) welke cakes niet zouden mogen ontbreken 31 dec ??? Vind het ook zo afgezaagd om hetzelfde te nemen als vorig jaar ;)

Welke cake's heb jezelf in gedachte zodat wij je kunnen helpen met de ontbrekende cake's.
In ieder geval zou ik wel JALOERS van Marijn erbij nemen maar ik weet natuurlijk niet je budget.

Nouja budget maakt op zich niet uit. Wodka blue vind ik zeker een mooie cake. Effe die jaloers gekeken op youtube,maar die is zeker mooi !thnx voor de tip!

Top site duidelijk en overzichtelijk :D Heb zojuist even snel 28pakjes binkies besteld wilde er 35 (of 45 zonder bullpack asian thunder) bestellen maar kon er helaas niet meer toevoegen :(

Zal toch dit weekend alles moeten bestellen snel me lijstje afmaken...

Top site duidelijk en overzichtelijk :D Heb zojuist even snel 28pakjes binkies besteld wilde er 35 (of 45 zonder bullpack asian thunder) bestellen maar kon er helaas niet meer toevoegen :(

Zal toch dit weekend alles moeten bestellen snel me lijstje afmaken...

Er zijn er weer voldoende toe gevoegd dus je kunt weer tekeer gaan.

Ik zie net op pyrovoordeel dat de treasure island van bonfire is uitverkocht!
Weet iemand of deze nog geleverd wordt?

Thanks alvast!

Back
Bovenaan