EDIT
Hoe zit het met de artikelen die nog niet op voorraad zijn? kunnen die nog besteld worden of?
Dan heb ik er waarschijnlijk een paar over het hoofd gezien. Ik ga meteen even kijken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
EDIT
Hoe zit het met de artikelen die nog niet op voorraad zijn? kunnen die nog besteld worden of?
Dan heb ik er waarschijnlijk een paar over het hoofd gezien. Ik ga meteen even kijken.
zag 1 a 2 producten tussen door en dacht de barely legal collectie zo uit me hoofd, moet nu weg dus kan het niet checken!
Als je naar 'over ons' gaat dan staat er wel jullie adres e.d maar de site veranderd van pyrovoordeel naar partyvuurwerk.nl en links in het menu staan dingen als confetti en verhuur machines. Bovenaan staat dan ook nog Xena vuurwerk BV
vroeg mij af wanneer de Black suprise bestelbaar was? Aangezien deze nog niet toegevoegd kan worden.
Is er inmiddels al wat bekend over het Buurtassortiment van Rubro, is er nog een kans dat deze weer leverbaar wordt?
Vorig jaar met plezier bij pyrovoordeel besteld. Eigenlijk alleen maar mooi vuurwerk gehad! Hebben jullie nog tips (vanwege de vele keus en vele verschillende fabrikanten) welke cakes niet zouden mogen ontbreken 31 dec ??? Vind het ook zo afgezaagd om hetzelfde te nemen als vorig jaar![]()
Top site duidelijk en overzichtelijkHeb zojuist even snel 28pakjes binkies besteld wilde er 35 (of 45 zonder bullpack asian thunder) bestellen maar kon er helaas niet meer toevoegen :(
Zal toch dit weekend alles moeten bestellen snel me lijstje afmaken...
Er zijn er weer voldoende toe gevoegd dus je kunt weer tekeer gaan.