Overloaded

Helaas, afgekeurd, hier ook al een vervanger voor gekregen.

De Fire Valley van Poema, schijnt een dikke bak te zijn, dus is niet heel erg:

In het verslag van op bezoek bij wolff begreep ik dat deze dit jaar gewoon gaat komen maar in een aangepaste vorm, weet iemand wat ze aangepast hebben?

In het verslag van op bezoek bij wolff begreep ik dat deze dit jaar gewoon gaat komen maar in een aangepaste vorm, weet iemand wat ze aangepast hebben?

Misschien hebben ze de naam aangepast van Overloaded naar flushed with the Edge, en die zo wel door de keuring gaat komen :idea: :tongue2:

Misschien hebben ze de naam aangepast van Overloaded naar flushed with the Edge, en die zo wel door de keuring gaat komen :idea: :tongue2:

Gezien de naam van dit topic zullen ze wel alleen een d hebben verwijderd en hoppa door de keuring:p

Maar het zou mooi zijn als deze redelijk onveranderd alsnog op de markt zou komen dit jaar, stond vorig jaar al op de wishlist, prachtige bak!

Wellicht heeft Wolff een herkeuring aangevraagd, dat zou fijn zijn. Zeker als je flinke aantallen hebt laten overkomen, kan dat de moeite zijn. Dan moet je wel zeker zijn van je zaak, want zo'n herkeuring kost geld. Ben benieuwd of deze er nog gaat komen in elk geval, prachtige bak!

Laatst bewerkt:
Deze komt onder een andere naam terug dit jaar. Volgens mij amper aangepast, alleen de afkeurreden zal weggehaald zijn. Overigens staat hij hier al ergens vermeld onder de Wolff nieuwen :wink:

Back
Bovenaan