Overloaded

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6621
Artikelnaam: Overloaded
Bruto Gewicht: 12.000 gram
Netto kruitgewicht: 2.000 gram
Aantal schoten: 135 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Door de grote hoeveelheid kruit blijven de zilveren blinksterren extra lang hangen. Het geheel wordt afgesloten met een mega finale!
Tijdsduur: 80 seconden
Tube diameter: 25mm
Kartoneenheid: 1/5
Adviesprijs: €149,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6621-Overloaded-kopiëren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Vond dit toch een van de betere nieuwe compounds van wolff, deze compound doet me denken aan de combinatie van een jackhammer en de exodus vanwege de mooie kleuren die er in voorkomen, deze ga ik zeker in de gaten houden.

Was in mijn ogen een van de toppers op de demo. Variatie, mooie kleuren, prima burst en chaotische finale. Zag op de schietlijst dat ik deze een 9 heb gegeven....

Ik snap mensen hier op het forum soms niet. Over een Colorful City van Pangu (een mooi ding overigens) rollen ze hier over elkaar heen met superlatieven. Deze box barst van de kleuren bij de start heeft een prachtige W shape waarbij ik de gouden en zilveren combi persoonlijk echt top vind en tot slot een top finale..... en er wordt amper over gesproken.

Mensen lopen als schapen achter een hype aan. Dat zie zo vaak bij diverse artikelen. Sowieso vind ik Wolff er mooie spullen hebben, maar op een of andere manier zijn ze niet hip hier.

Ik snap mensen hier op het forum soms niet. Over een Colorful City van Pangu (een mooi ding overigens) rollen ze hier over elkaar heen met superlatieven. Mensen lopen als schapen achter een hype aan. Dat zie zo vaak bij diverse artikelen.

Deze box barst van de kleuren bij de start heeft een prachtige W shape waarbij ik de gouden en zilveren combi persoonlijk echt top vind en tot slot een top finale..... en er wordt amper over gesproken.

Sowieso vind ik Wolff er mooie spullen hebben, maar op een of andere manier zijn ze niet hip hier.

Niet mee eens, ik heb genoeg reacties bij Wolff producten gezet, echter zijn veel boxen mij te duur en tevens worden ze nauwelijks aangeboden met een super korting :angel:

Maar inderdaad is dit een prachtige box met een hoop variatie en schitterende kleuren. Hoop wel dat ze bij de productie ook zo fel zijn :wink:

Hahaha Arjan was niet persoonlijk he. Iedereen moet reageren bij het artikelen zoals ie wil hoor. Ik vind het gewoon bijzonder om te zien hoe beïnvloedbaar mensen zijn. Veel lopen echt elkaar aan. Dat zie je niet alleen hier.

Uiteraard is niet alles goed, maar ik vind Wolff vaak erg goed uitgewerkte producten hebben. Ook bij de nieuwe compounds zitten weer pareltjes. Als "freak" of beter gezegd als liefhebber waardeer ik dat. Of iets koopwaardig is dat is een andere discussie voor mij. Overigens is het prijstechnisch vaak helemaal niet zo slecht, alleen je komt het niet veel tegen met grote kortingen en al helemaal niet tegen mega dumpprijzen. Daar heb je gelijk in.

Maar goed, ik vind deze bak een toppertje (en ik heb 'm wat goedkoper:wink: )

Ik zie de Wolff compounds in het midden des lands toch echt aangeboden worden tegen 25-30% korting op de adviesverkoopprijs.

Wauw, wat een mooi ding, hopelijk presteerd deze in de straat ook zo. Vooral Die kleuren prachtig.

Prachtige box! Nog nie eerder echt opgevallen, maar zeker de salvo's en finalecake maken t wel een toppertje!

Back
Bovenaan