Oudejaarstrekking Staatsloterij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen week heb ik twee straten gehaald. Elk jaar doen we dit met een aantal collega's van het werk. Helaas nog nooit een grote prijs gewonnen, tot dit jaar natuurlijk :D

Nou 1 lot vind ik voldoende. Ik heb met een Oudejaarslot nog steeds niets gewonnen. En ik doe al heel wat jaartjes mee. Zolang ik het kan missen doe ik mee. Ook met de maandelijkse trekking.

haal elk jaar een lot.
sinds 3 jaar haal ik het ergens in de buurt waar ik m,n vuurwerk haal aangezien ik de winkels in de buurt wel uitgespeeld heb en niks win.
dus nu mooie traditie om ergens aan anderekant van het land een winkeltje te vinden.
helaas dit jaar dus niet en besloten om online 1 te halen.(dit gaat ook een beetje tegen m,n princiepes in) :thumbsup:

en voor nu let's hope :thumbsup:

Ik hoor op het nieuws dat iemand uit Tiel de jackpot had gewonnen met een half lot.
Dat is toevallig ik kom uit Tiel en ik had ook een half staatslot gekocht.
Alleen had ik het lot niet online gekocht, maar bij de Appie Wappie.
Ik heb wel wat gewonnen... 5 euro.
Wat ben ik een bofkont zeg.

Ik heb er wel eens over lopen fantaseren als een familielid, de buren, een collega of je beste vriend die jackpot had gewonnen! Ik zou natuurlijk blij zijn, maar mijn menselijkheid zou het toelaten om toch jaloers te zijn!

Ik had zelf 10eur op heel! Ik heb een heel lot aan mijn zwager kado gedaan en die had 30!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan