Hierbij mijn bijdrage dan.
Helaas niet heel veel vuurwerk en ook niet van vuurwerklook, wel mijn eigen collectie die ik dankzij arjanuitman.com maar eens op de foto zette.
(al wel eens eerder gepost in een ander topic denk ik?)
Eerst 2002-2003
2002-2003 was tevens mijn eerste jaar met echte cakes. De Breeschoten pijlen en potten had ik verkregen via een klasgenoot die daar werkte en daar goedkoop aan kon komen. Absolute hoogtepunt waren de "bees rockets" van Beko. Die dingen stegen met meer lawaai op dan een space-shuttle. Geweldig vond ik dat!
2004-2005
Een absolute mijlpaal in mijn vuurwerkhobby. Ik keek steeds meer op arjanuitman.com en raakte hierdoor geintresseerd in Belgie. In Januarie de stoute schoenen aangetrokken en met het openbaar vervoer richting Tilburg en daar met de fiets het Bels-lijntje doorgestoken. Mijn eerste echte trip! Uiteraard naar Dolfijn. Hier wat skyline en knalvuurwerk gescoord.
Hetzelfde jaar nog een paar keer naar Baarle geweest, maar nu natuurlijk naar Loots en hier de ouderwetse Thumping Thunder, Nitrate thunder, Spanish cracker special gescoord en natuurlijk niet te vergeten de Chainthunder van Bonbridge! De 2-grams regeling was nog nieuw en alles knalde flink harder dan wat het nu doet. In December bij het woonwagenkamp BEX superwidowmakers 5 euro het pakje!! en de supervlinders glad gescoord.
Van het siervuurwerk staat mij nog steeds de Hot crashes van Proline goed bij. Toen nog 16 schots met enorme effecten die veel beter waren dan die van de bonbridge cakes.
Uiteraard werd het de jaren daarop nog gekker en groter, maar dat seizoen was geweldig!