Oud & Nieuw van Pyrospace (Shells, profblokken, knallers, incl. TRAILER!)

Kwaliteit staat bij het topmerk Vulcan hoog in het vaandel. Dit is ook duidelijk terug te zien aan hun shells. Zo ook bij deze shell waarbij de multicolour erg fel was en de willow neerdwarrelde tot op de grond :cool:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kan wel politiek correct zeggen dat ik het niet zo'n lekker gevoel zou vinden als je dit in mijn straat zou doen, maar als ik dat effect in de lucht zou zien, zou ik het toch wel erg mooi vinden hoor. Nice!

Laatst bewerkt:
Oeps... Ik zie dat ik een paar filmpjes heb gemist. Maar op deze luie zondag middag toch lekker om er 3 achter elkaar te kijken. Opnieuw mijn complimenten! :D

PRACHTIG!! Als ik vragen mag waar doe je dit? Want in Nederland kan dit niet als het 1 maal duidelijk bij de politie is dat jij shells etc afsteekt buiten oud en nieuw om...

Het doet mij denken aan after movie van hardbass de zweer van de filmpjes.

Ga zo door want op deze manier kom ik de tijd wel door tot oud en nieuw.

PRACHTIG!! Als ik vragen mag waar doe je dit? Want in Nederland kan dit niet als het 1 maal duidelijk bij de politie is dat jij shells etc afsteekt buiten oud en nieuw om...

Het doet mij denken aan after movie van hardbass de zweer van de filmpjes.

Ga zo door want op deze manier kom ik de tijd wel door tot oud en nieuw.

Het vuurwerk is gewoon op oudjaarsdag / nieuwjaarsnacht geschoten en de filmpjes worden nu om de paar dagen geupload. Je kan het ook horen aan de knallen op de achtergrond, en bij het 2e filmpje zie je ook kerstverlichting.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtige w-shape met als effect rode peonies in het midden met aan beide zijden gouden palmen. De spreiding is, gelet op de hoek waaronder de tubes staan, redelijk breed. Dit gaf een mooi beeld, maar ondanks de redelijke afstand kreeg ik helaas niet alles er op.

De salutes op het einde hadden voor mij niet echt een toegevoegde waarde daar de burstknal nagenoeg even hard is. Toch is dit een topper van een cake die ook dit jaar in de collectie komt!

movie

Prachtige w-shape met als effect rode peonies in het midden met aan beide zijden gouden palmen. De spreiding is, gelet op de hoek waaronder de tubes staan, redelijk breed. Dit gaf een mooi beeld, maar ondanks de redelijke afstand kreeg ik helaas niet alles er op.

De salutes op het einde hadden voor mij niet echt een toegevoegde waarde daar de burstknal nagenoeg even hard is. Toch is dit een topper van een cake die ook dit jaar in de collectie komt!

Mooi filmpje weer. :applause: Wel jammer dat het goud er net niet op pastte. Deze doet me trouwens erg denken aan de Golden Times waaier van Salon Roger, welke ook hetzelfde concept heeft.

Zo rond 22.00 uur waren we ongeveer half door onze voorraad heen, maar we hadden nog een restpartij Zinks waar we vanaf moesten. Dus ja, wat doe je dan: pijlen op een rijtje zetten en fakkelen maar! We hadden 2 sets van 5 pijlen gemaakt, maar helaas raakte de pyrotorch nét niet het laatste lontje. Nou ja, dan maar 9...ook leuk! :cool:

+ YouTube Video

Vandaag weer een kwaliteitsproduct uit de fabriek van Vulcan:
5 inch Vulcan Pixie Dust Willow with Crackling Pistil.
Een prachtige shell om mee te maken! :)

+ YouTube Video

De Panda (Diamond Collection) kreeg ik als vervanger voor een gratis artikel bij mijn bestelling. Een leuke cake die vooral door zijn brede schietrichting opvalt. De cake begint met 30 schoten in z-shape en sluit af met 3 salvo's van kleurrijke boeketten met crackling finale.

+ YouTube Video

Ook dit salvo van 4 inch Triplex shells werd in w-shape geschoten.
Ondanks de plaatselijke dichte mist brachten deze 3 White Peonies toch enigszins licht in de buurt, haha. Nog 50 dagen! :cool:

+ YouTube Video

Vandaag een fluit/sierproject waar ik op Oud & Nieuw heel erg naar uitkeek:
Concerto Rosso van Wolff 3x in w-shape.

Door hun kleine formaat zijn deze ideaal om te verwerken in doorlontenprojecten.
Een leuke cake van Wolff waarmee je met slechts een paar stuks al een leuk minishowtje kan creeëren :)

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan