Otello

Ik snap de negatieve reacties niet echt maargoed over persoonlijke smaak valt niet te twisten.
Kijkende naar het filmpje van MJB staat er een prima box, grote effecten die goed uitgevoerd zijn. Helaas geen cake 4. De prijs tjaa had daar iets mee gedaan en het was een topper geworden.

Product technisch prima in orde.

Ik vond dit een hele dikke box met veel verschillende effecten en goed tempo. Alleen de prijs is vrij hoog voor een i-shape box.

Ik reageer meer algemeen in mijn reactie, was hierdoor denk ik te off topic. Naar mate ik de beelden beter bekijk van deze box vind ik hem eigenlijk alleen maar beter worden.
Welke negatieve reacties bedoel je dan precies?

Deze bak vond ik op basis van de eerste filmpjes de minste van het stel, grappig dat ik er nu over denk om deze als enige uit de Renaissance lijn te kopen.

Hmm. Vond er twee salvos tussen zitten die magertjes waren. Misschien iets met de wind? Kan me niet echt overtuigen op de film van koning

Vooral de eerste helft van deze box was erg goed vanavond. Tweede deel leek wat last van wind/vocht te hebben.

Als dit de samenwerking gvb is met EVO, is dit erg jammer . EVO stond voor kwaliteit maar het lijkt erop dit jaar op meer kwantiteit

Back
Bovenaan