Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je op het punt staat een Fairytail cake af te steken, maar er verderop een andere mooie cake de lucht in gaat:
Bekijk bijlage 44735
Niet de meest scherpe foto, maar vond hem toch leuk genoeg om te delen.
Hahaha balen is dat, als je iets moois wilt stoken en iemand anders overtreft je. Meestal als freakzijnde ben je die iemand anders..![]()
Als je op het punt staat een Fairytail cake af te steken, maar er verderop een andere mooie cake de lucht in gaat:
Bekijk bijlage 44735
Niet de meest scherpe foto, maar vond hem toch leuk genoeg om te delen.
Geweldige foto!! Heel herkenbaar en prima om af en toe te moeten wachten omdat er mooi vuurwerk om je heen wordt gestookt!!
Zo herkenbaar dit! Echte liefhebberijZekerweten, je eigen vuurwerk blijft altijd het allermooist, ook omdat je het zelf uitgekozen hebt en er naartoe geleefd hebt. Maar ook ander vuurwerk blijft erg mooi en kijk ik dus ook zo veel mogelijk naar. Zelfs als er, zoals op het moment van de foto, 15 man staat te wachten tot ik weer wat af steek![]()
Zekerweten, je eigen vuurwerk blijft altijd het allermooist, ook omdat je het zelf uitgekozen hebt en er naartoe geleefd hebt. Maar ook ander vuurwerk blijft erg mooi en kijk ik dus ook zo veel mogelijk naar. Zelfs als er, zoals op het moment van de foto, 15 man staat te wachten tot ik weer wat af steek![]()
Bekijk bijlage 44042
2 maten die intens aan het genieten zijn. Dit geeft mijn oud en nieuw perfect weer