Otello

De eerste 5 salvos zou ik persoonlijk liever aan het einde van de box zien.
Voor de rest een prima bakje.
Salvocakes zorgen altijd voor net wat meer geweld in de straat.

Vind dit de minste tot nu toe. Vind hem er niet echt bovenuit steken tov andere boxen. Misschien zijn we ook wel te verwend geraakt door de kwaliteit van EVO.

Deze laat ik zeker staan.

Alleen het label is al waanzinnig mooi. Verder is het gewoon een vette salvo bak die de lucht goed blijft vullen.

Leuk blok, maar naar mijn smaak iets minder dan de eerder aangekondigde boxen. Niet alle effecten vind ik even goed uitgevoerd, andere zijn heerlijk, zoals hierboven al vaker genoemd. Het laatste salvo lijkt mij niet helemaal te gaan zoals hoort en niet zo goed uit de verf te komen, kan dat kloppen?

Mooi blok hoor, en dol op salvo's hier. Zie alleen niet wat dit nu zo bijzonder maakt. Genoeg concurrentie op de markt die vergelijkbare blokken neerzetten. Gaat toch echt om de prijs in dit geval.

Wauw, gewoon een deja vu naar een Bonbridge salvo blok die ik 10 tot 15 jaar geleden ooit eens kocht. Super fijne kwaliteit en stuk voor stuk goede effecten. Salvo tempo maakt het lekker af, ik zeg; topper!

Vind dit de minste tot nu toe. Vind hem er niet echt bovenuit steken tov andere boxen. Misschien zijn we ook wel te verwend geraakt door de kwaliteit van EVO.

Deze laat ik zeker staan.

had het zelfde, die tails vindt ik wel mooi tussen, de rest meer algemeen
effecten vindt het ook de mindere van wat er al is , blijft wel een goed boxje dit maar verwachten wow wow factor met al dat gehyp om deze lijn singel shots zijn wel weer wow die eerste box Tempest cake 1 ook een wow , super grote volle boeketten, zijn wel weer 4 de zelfde cakes jammer

Mooi product, oogt voor mij als een rustige box , persoonlijk mis ik door het tempo de wow factor. De meerwaarde van 10 shots per x t.o.v. 6 ontbreekt voor mij op basis van de film, snellere salvo's lijken mij een toevoeging aan deze box.

Adviesprijs: 189 euro
Onlineprijs: 159 euro

Ik snap iets niet... Als importeur en winkelier wil je toch dat de consument denkt van "Wauw wat mooi! Dit was het geld waard" 1+1=2 en daarmee komt de klant weer terug en raad hij het vuurwerk zelfs aan anderen aan. Dan kan het snel oplopen voor de betreffende winkelier, maar voor hetzelfde geldt kan het ook snel aflopen als het tegenvalt.

Ik zie mijn buren al jaren vuurwerk halen bij winkelier X die merk X verkoopt. Maar de wow-factor wordt mede bepaald door de prijs. Deze box zou er zo uitsteken voor 125-130 online prijs en max 150 advies (losse verkoop). Voor die 160 online zal zowat iedereen er spijt van hebben verwacht ik... met alle gevolgen van dien dat de klant niet terug keert.

Zou deze schot voor schot schieten met een leuk tempo erin of zonder, zou het anders zijn, maar 10x10 I-Shape... voor de consument, met dit prijskaartje, dood zonde. Het is zo voorbij...

En men krijgt bij 90% van de winkels echt geen advies hoor. "Maximale buizen, harde knallen, verschillende effecten, kijk maar naar het filmpje". Verder komt het niet echt..

De Tempest en Hamlet hebben daar in tegen wel een mooie online prijs. Mede om wat eruit komt, de shapes, de prijs/kwaliteit verhouding. De consument zal daar zeker tevreden over zijn! Top Evolution! Die zou ik zo aanraden.

Op zich kan ik dit in elk topic gaan reageren, maar ik reageer het bewust hier. Evolution vuurwerk vind ik top kwaliteit en mijn collectie (mede om de prijzen hier) bestaat voor zo'n 40% uit Evo en de rest in kleine hapjes over andere merken. Als liefhebber sta je er zo om bekend in de buurt en graag raad ik Evo aan, maar hierdoor wordt het snel iets anders en dat is gewoon jammer want er staat wel echt top kwaliteit tegenover! Maar dat heeft ook zijn prijs...

Vond deze vanavond van de nieuwe lijn het beste presteren maar wacht denk ik tot volgend jaar januari met de aanschaf

Otello box geschoten op de demo 2019 van evo-

Otello box geschoten op de demo 2019 van evo-

Mooie box, op de demo miste hij zelfs een paar schoten

Laatst bewerkt:

00:26 Sonnet 9
01:15 Otello 100sh (laatste cake niet afgegaan)
02:24 Tempest 80sh
03:19 Hamlet 140sh
05:01 Kingsman 108sh

Back
Bovenaan