Adviesprijs: 189 euro
Onlineprijs: 159 euro
Ik snap iets niet... Als importeur en winkelier wil je toch dat de consument denkt van "Wauw wat mooi! Dit was het geld waard" 1+1=2 en daarmee komt de klant weer terug en raad hij het vuurwerk zelfs aan anderen aan. Dan kan het snel oplopen voor de betreffende winkelier, maar voor hetzelfde geldt kan het ook snel aflopen als het tegenvalt.
Ik zie mijn buren al jaren vuurwerk halen bij winkelier X die merk X verkoopt. Maar de wow-factor wordt mede bepaald door de prijs. Deze box zou er zo uitsteken voor 125-130 online prijs en max 150 advies (losse verkoop). Voor die 160 online zal zowat iedereen er spijt van hebben verwacht ik... met alle gevolgen van dien dat de klant niet terug keert.
Zou deze schot voor schot schieten met een leuk tempo erin of zonder, zou het anders zijn, maar 10x10 I-Shape... voor de consument, met dit prijskaartje, dood zonde. Het is zo voorbij...
En men krijgt bij 90% van de winkels echt geen advies hoor. "Maximale buizen, harde knallen, verschillende effecten, kijk maar naar het filmpje". Verder komt het niet echt..
De Tempest en Hamlet hebben daar in tegen wel een mooie online prijs. Mede om wat eruit komt, de shapes, de prijs/kwaliteit verhouding. De consument zal daar zeker tevreden over zijn! Top Evolution! Die zou ik zo aanraden.
Op zich kan ik dit in elk topic gaan reageren, maar ik reageer het bewust hier. Evolution vuurwerk vind ik top kwaliteit en mijn collectie (mede om de prijzen hier) bestaat voor zo'n 40% uit Evo en de rest in kleine hapjes over andere merken. Als liefhebber sta je er zo om bekend in de buurt en graag raad ik Evo aan, maar hierdoor wordt het snel iets anders en dat is gewoon jammer want er staat wel echt top kwaliteit tegenover! Maar dat heeft ook zijn prijs...