Otello

Op bovenstaande film héél erg gaaf. Zitten zeker vette effecten tussen, vooral wanneer het roze en paarse erbij komt. Ook langdurige blink, prima doos. Fors geprijsd, maar wel kwaliteit.

Op bovenstaande film toch echt een heel indrukwekkende box. Vond het op de demo van Orthen al een mooie box maar vanwege budget niet gekocht. Dit jaar toch maar budget apart houden voor deze box

De fabriek waar de gehele lijn vandaan komt is wel echt ijzersterk in het blinker effect, die springen er bij alle boxen Fantastisch uit.

Ik zeg maak er een multi shape box van..toppertje in de notendop.

Afgaande op de laatste twee videos toch echt wel een mooie doos inderdaad. Prijstechnisch niet echt interessant maar kwaliteit heeft ie

Eigenlijk jammer dat deze doos niet zo veel besproken is. Prachtige schietvolgorde, bijzondere effecten, en gaaf finale salvo.

De adviesprijs is misschien wat hoog, maar mocht deze in de freak langskomen, is er kans dat ik deze wel mee pak! Staat op de wensenlijst in ieder geval!

Dat is goed nieuws prachtige doos, leuke afwissling en kleuren. Uitwerking ook mooi rond.

Eigenlijk jammer dat deze doos niet zo veel besproken is. Prachtige schietvolgorde, bijzondere effecten, en gaaf finale salvo.

De adviesprijs is misschien wat hoog, maar mocht deze in de freak langskomen, is er kans dat ik deze wel mee pak! Staat op de wensenlijst in ieder geval!

Ik weet niet wat je een mooie prijs vind voor deze,maar nu staat ie in het oosten te koop voor dertig minder dan de online prijs 2023

Vorige Jaar geschoten met Acatenango
boven de 140 niet waard lijkt me. wij hadden deze toen voor 110, dan praat ik wel over 2021
hier zit wel een goede burst op!

Back
Bovenaan