[Orthen] The Dream Chaser

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 4887
Artikelnaam: The Dream Chaser
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €24,95

Bekijk bijlage 54643

Laatst bewerkt:
Wat mooi zeg! Kan bijna niet anders dan dat deze aan mijn collectie wordt toegevoegd. Ik had een paar andere crossette cakes op het oog, maar deze staat opeens erg hoog op mijn lijstje. Kleurencombinatie vind ik erg mooi en verder prima uitgevoerd. Ik twijfel nog over het tempo. Dit heeft zeker iets maar vraag me ook af of een versnelling lager niet mooier geweest zou zijn. Maar goed, dat is eventueel op te lossen door er 2 na elkaar te schieten i.p.v. tegelijk. :blink:

Fantastisch en een prima adviesprijs !
Hopelijk ergens in mijn buurt verkrijgbaar ....

19,95 is een mooi prijsje voor een mooi product. Die belandt binnenkort wel in mijn winkelwagentje.

Tip voor volgend jaar: het tempo had wel iets langzamer gemogen wat mij betreft.

Laatst bewerkt:
Het felle witte van de tails etc drukt de effecten van de crosettes naar achter. Dat is best jammer te noemen. En inderdaad, het tempo had iets lager gemogen.

Tis voor mij juist het tempo, en dus de gecreëerde chaos, die deze cake maakt!
De vraag blijft nu, of het dezelfde cake is als uit de GBV Professional Splitting Crossette?! Want dan zegt deze losse cake ook weer wat over die box :)

Echt een schitterende cake hoor, mooi uitgevoerd en de mooie heldere kleuren zijn zeker gaaf. Tempo had iet wat lager gemogen voor mij, maar dat mag de pret niet drukken.

Back
Bovenaan