[Orthen] The Dream Chaser

Ik had hem afgelopen O&N, maar viel mij wat tegen. De witte tails waren niet zichtbaar (door de wind?) en vond het tempo wat te hoog..

Volgens mij is het 20-shots en duikt die 25 alleen op bij de productinformatie. Alle foto’s van echte labels (en geen computerfoto’s) vermelden 20-shots.

Zo al vaker hier gezegd is het tempo net even te hoog terwijl je van crossette juist kunt genieten in een wat rustiger tempo. Het tempo van de Splitting Stars van Proline vind ik een perfect voorbeeld van een mooi tempo en het zou zelfs nog een tikkie lager kunnen.

Grappig dat iedereen het tempo net te hoog vind.
Ik vond hem persoonlijk juist met goed. Prima tempo om de lucht zelfs met crossette te vullen, wat met een lager tempo lastig wordt

Grappig dat iedereen het tempo net te hoog vind.
Ik vond hem persoonlijk juist met goed. Prima tempo om de lucht zelfs met crossette te vullen, wat met een lager tempo lastig wordt
Helemaal mee eens, dit was een heerlijk crossette bakje. Zijn hier nog met 4 tegelijk gegaan ook :D

Hier gingen er 2 tegelijk de lucht in met wel behoorlijk wat ruimte ertussen zodat de individuele crossette wel goed te zien waren. Prima tempo, zeker niet te snel.

Was juist erg blij met het tempo. 2x geschoten als begin van het 00:00 project. Mooie crossettes, snel tempo, perfect voor begin van een project.

Back
Bovenaan