• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Ugly Joe L02

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijke knaller met een felle fluit + harde dreun

l_L02%20(Kopie).png

Profiteer van de vaste staffel acties in baarle!

1 pakje €4
3 pakjes voor €9.50
5 pakjes voor €15
10 pakjes voor €27.50

Vrijdag 31 oktober tijdens Halloween night zal deze knaller een megastunt hebben bij de Tabacothiek en de megastores en betaal je voor 10 pakjes slechts 20 euro !

Hier nog meer mensen die pakjes hadden waarvan dummy's inzaten ?
Ik had 5 pakjes waarvan maar 1 pakje echte knallers inzaten de rest een plastic lont + lege huls :S

Bij mij hadden ze allemaal 2 lonten haha :bonk: de tweede lont zat wel onder het labeltje geplakt maar die kon je er gewoon uittrekken. Lekker handig zon reserve lont aan een knaller :p

Hier nog meer mensen die pakjes hadden waarvan dummy's inzaten ?
Ik had 5 pakjes waarvan maar 1 pakje echte knallers inzaten de rest een plastic lont + lege huls :S

Ik had 9 pakjes ugly joe en heb geen een weigeraar gehad. alles deed het bij mij:D

Vond nog een doosje dat ik een jaar of 3 geleden over had met oud en nieuw,
Qua knal doen ze niet onder naast de Trueno :handsup:

Bij mij hadden ze allemaal 2 lonten haha :bonk: de tweede lont zat wel onder het labeltje geplakt maar die kon je er gewoon uittrekken. Lekker handig zon reserve lont aan een knaller :p

Tweede lont is een lontje die van de pre burner (fluit) naar het flash toe gaat. Goedkopere productie, werkt ook vaak minder goed en weigert ook wel eens.

Ik had nog oude ..........zo'n leuk spul. Ben benieuwd naarhet nieuwe knalaanbod voor 2017 hoor erniks over geen tip van de sluier niks!!!!geduld is niet mijn sterkste kant.

Ik had nog oude ..........zo'n leuk spul. Ben benieuwd naarhet nieuwe knalaanbod voor 2017 hoor erniks over geen tip van de sluier niks!!!!geduld is niet mijn sterkste kant.

Op de meeste Belgische sites staan de knaller uitverkocht waarschijnlijk weten ze zelf ook nog niet goed wat ze met de nieuwe regels aanmoeten. Bij bijvoorbeeld hq staan de Supero nog gewoon te koop.Zena heel weinig knal maar dat geldt voor alle producten:bonk:. Matten staan nergens meer alleen de hindoos en de kleinere tracas.

Kon de ugly joe meenemen voor maar 1 euro een pakje leuke klapper maar de truenos gingen beduidend harder:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan