• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Ugly Joe L02

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super stukje vuurwerk, zeker dit jaar er ook weer bij, call me a softy maar ik zet ze steeds rechtop dan vliegen ze niet weg...

Weet niet wat er aan de hand was met deze lelijke jongens...
Maar had 5pakjes en er zijn er 6@7 niet afgegaan. Of gaven alleen een fluitje.
Ook een aantal knalde meteen zonder te fluiten!
Jammer want was altijd fann van deze knallertjes!

Beste knallers van Original Fireworks naar mijn mening.
Harde dreun en mooie fluit.
Door de prijs een artikel waar ik enkele doosjes maximaal van zou halen, maar dit is kwaliteit spul!
Huls is tevens niet in te drukken.

20130211_192038.jpg

Dit blijft voor mij de leukste knaller die je in belgie ken vinden, een leuk zacht bescheiden fluitje met een heerlijke knal! :D

Waar de knal mee te vergelijken is... hmm... best een lastige vraag eigenlijk :p omdat iedereen een knal anders ervaart. ik vond m even hard knallen als een baby vlinder of een chooet banger nitraat. alleen zijn deze wel wat duurder in vergelijking met andere knallers. maar als deze in de aktie is is die zeker goed te doen.

Toch wel één van mijn favorieten aan het worden.
Net even wat anders dan de andere knallers en de knal is nog best hard ook.
De fluit varieert nogal qua lengte en toon maar ze fluiten wel geinig, niet echt hard maar wel leuk.

Een goede stevige lange lont dus afstand nemen heb je tijd genoeg voor, wat ook wel nodig is, want ze willen nog weleens verplaatsen tijdens de fluit.
In een kleinere of drukkere straat zou ik ze dus rechtop zetten i.p.v. neergooien.

Ik heb ook nog een vergelijking gedraaid van de Blast, Nuke Bang en Ugly Joe.
Knallen allemaal ongeveer gelijk, in mijn beleving.

Zeker de moeite waard om in je collectie te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan