• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Ugly Joe L02

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk een dubbele vertraging met waarschuwing. 1 van de lont, en 1 van de fluit alszijnde alarmsignaal want hij gaat zo knallen.

Ps. De afbeelding van de Ugly Joe is eigenlijk afgeleid van een foto van Ramon toen hij net van de tandarts kwam om zn verstand te laten trekken...

Goeie knaller, zeer goede kwaliteit, heb vorig jaar geen weigeraars gehad!

Laatst bewerkt door een moderator:
lekkere knal

mooie fluit

en ik vind hem helemaal niet zo duur wat veel wel vinden :D
jekrijgt mooie nitraten voor je geld:D

Laatste post van mij hier staat 2 posts boven deze, 'n jaar geleden bijna...
Ik kan de post nog wel een keer herhalen dat ik ze dit jaar zeker weer in mijn collectie wil hebben, maar dat zou een beetje dubbel zijn... Maar toch!!

:pWat een heerlijke knallers zijn dit zeg !!, ik geniet er elke keer weer van , dat fluit en knal trekt mij gewoon, met pijlen potten en losse knallers:D
dit jaar komen er ook zeker weer enkele doosjes bij voor o&n, !! heerlijk

Goh wat waren deze dingen leuk, al een paar keer had ik de atomicos, en dit zijn waardige vervangers! Misschien is het allemaal iets minder dan de Atomico, het blijft het geld waard. Pas wel op voor "stoere" jongens die denken dat het maar een luchthuiler is, die zullen daarna misschien gaan huilen..

Ja dan krijg je net zo'n effect als de grondbloem knal...
Je moet eigenlijk al zorgen dat je niet met dat soort mensen afsteekt, maarja.
Dit blijven leuke dingen! Vooral voor de mensen die niet zo makkelijk aan Atomico's komen.
Het is wel zo dat deze minder "dansen" als de atomico's, maar ze blijven erg goed!

Met oudjaarsdag ook een paar kort langs me zien 'vliegen' of zelfs vrijwel naast me zien klappen. doordat andere ze zomaar neergooien en daardoor overal naartoe vliegen...

Als je een Ugly joe rechtop zet en aansteekt, heb je dat probleem niet. Vuurwerk is trouwens ook om af te steken, niet om mee te gooien!

Verder vind ik dit de beste belgische nitraat met kwaliteit / effect en knal / prijs verhouding!!

Vorig jaar 12 pakjes met plezier doorheen geknalt, en ze gingen allemaal geweldig af :)

Topper :)

verkopen ze deze eigenlijk bij Loots?
want ze staan niet op de site,maar je hoort wel van mensen dat ze deze gekocht hebben bij loots (Evenals thundercracker van original)

deze verkopen ze ook bij loots, als k sommige collecties kijk die van loots vandaan komen, en als je zekerheid wilt hebben ff mailen of bellen :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan