Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ze dit jaar voor het eerst mee gemaakt, maar ik vond ze een beetje tegen vallen... Een harde klap dat wel, alleen een ***lig fluitje, niet zo oorverdovende fluit als bij een tolle lola, wat ik dus wel had verwacht. Had het er toen nog even met iemand over dat het waarschijnlijk een slecht doosje was omdat de ugly joes die hij het jaar ervoor had wel een goede fluit had.
Ik ga mss zelf wel een paar doosjes proberen, hopen dat ze dan wel lekker fluiten!
ik had er dit jaar 4 doosjes van en vond ze een uitstekende fluit hebben hoor geen oorverdovende maar wel gewoon een lekker felle fluit![]()
Ze zijn duur en het zal sommigen wel bekend zijn dat ik vaak klaag over prijzen, maar ik vind de ugly joes toch wel een uitzondering! Het is echt een heel uniek product door de fluit, met toch een harde knal. Het gewicht van de ugly joe is perfect, zwaar genoeg om te kunnen gooien maar licht genoeg om zich als de typische ugly joe fluitbom te gedragen: de keiharde fluit die de ugly joe een stukje in het rond doet vliegen, precies genoeg dat het niet gevaarlijk wordt, en dan direct de knal. Het is een korte maar krachtige opbouw naar de climax, harde fluittoon, ding vliegt steeds harder weg-boem! Meteen de knal, lekker fel en snel! Verder zijn ze van ontzettend hoge kwaliteit, geen gelek van kruit, mooi afgewerkt, heel mooi en lang lont met een kruitdipje op de top, en het crêpepapier sluit er mooi op aan. Alleen het etiket vind ik een beetje simpel ontworpen, wit met zwarte tekst, maar daar heten ze dan ook ugly joes voor. Super goed product!
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |