• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Ugly Joe L02

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit zijn echt mijn leukste knallers. Echt een keiharde klap dus ook gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wel jammer dat ze niet in dozen van bijvoorbeeld 20 stuks verkocht worden.

Ik heb ze dit jaar voor het eerst mee gemaakt, maar ik vond ze een beetje tegen vallen... Een harde klap dat wel, alleen een ***lig fluitje, niet zo oorverdovende fluit als bij een tolle lola, wat ik dus wel had verwacht. Had het er toen nog even met iemand over dat het waarschijnlijk een slecht doosje was omdat de ugly joes die hij het jaar ervoor had wel een goede fluit had.

Ik ga mss zelf wel een paar doosjes proberen, hopen dat ze dan wel lekker fluiten!

Ik heb ze dit jaar voor het eerst mee gemaakt, maar ik vond ze een beetje tegen vallen... Een harde klap dat wel, alleen een ***lig fluitje, niet zo oorverdovende fluit als bij een tolle lola, wat ik dus wel had verwacht. Had het er toen nog even met iemand over dat het waarschijnlijk een slecht doosje was omdat de ugly joes die hij het jaar ervoor had wel een goede fluit had.

Ik ga mss zelf wel een paar doosjes proberen, hopen dat ze dan wel lekker fluiten!

ik had er dit jaar 4 doosjes van en vond ze een uitstekende fluit hebben hoor geen oorverdovende maar wel gewoon een lekker felle fluit:)

Mijn zwager dacht dat ik een klein fonteintje neer had gezet. Hij schrok van de knal. Heerlijke dingen. Een leuke afwisseling op de standaard knallers.

Ze zijn duur en het zal sommigen wel bekend zijn dat ik vaak klaag over prijzen, maar ik vind de ugly joes toch wel een uitzondering! Het is echt een heel uniek product door de fluit, met toch een harde knal. Het gewicht van de ugly joe is perfect, zwaar genoeg om te kunnen gooien maar licht genoeg om zich als de typische ugly joe fluitbom te gedragen: de keiharde fluit die de ugly joe een stukje in het rond doet vliegen, precies genoeg dat het niet gevaarlijk wordt, en dan direct de knal. Het is een korte maar krachtige opbouw naar de climax, harde fluittoon, ding vliegt steeds harder weg-boem! Meteen de knal, lekker fel en snel! Verder zijn ze van ontzettend hoge kwaliteit, geen gelek van kruit, mooi afgewerkt, heel mooi en lang lont met een kruitdipje op de top, en het crêpepapier sluit er mooi op aan. Alleen het etiket vind ik een beetje simpel ontworpen, wit met zwarte tekst, maar daar heten ze dan ook ugly joes voor. Super goed product!

Ze zijn duur en het zal sommigen wel bekend zijn dat ik vaak klaag over prijzen, maar ik vind de ugly joes toch wel een uitzondering! Het is echt een heel uniek product door de fluit, met toch een harde knal. Het gewicht van de ugly joe is perfect, zwaar genoeg om te kunnen gooien maar licht genoeg om zich als de typische ugly joe fluitbom te gedragen: de keiharde fluit die de ugly joe een stukje in het rond doet vliegen, precies genoeg dat het niet gevaarlijk wordt, en dan direct de knal. Het is een korte maar krachtige opbouw naar de climax, harde fluittoon, ding vliegt steeds harder weg-boem! Meteen de knal, lekker fel en snel! Verder zijn ze van ontzettend hoge kwaliteit, geen gelek van kruit, mooi afgewerkt, heel mooi en lang lont met een kruitdipje op de top, en het crêpepapier sluit er mooi op aan. Alleen het etiket vind ik een beetje simpel ontworpen, wit met zwarte tekst, maar daar heten ze dan ook ugly joes voor. Super goed product!

Ik sluit me hier volledig bij aan! :wink: Ik vind dit persoonlijk het leukste stuk vuurwerk op de belgische markt, maar daar zullen de meningen waarschijnlijk nog wat over verschillen :p

Ze knalden dit jaar weer lekker hoor! Alleen begonnen ze steeds meer rond "te vliegen" en daar moeten ze even op gaan letten voordat het te gevaarlijk gaat worden!

Heb deze nog nooit gehad, maar ik vraag me af, zijn er nog soortgelijke knallers te krijgen (behalve via via) zoals deze en de atomico's?

Je bedoeld bijv. bij Original? Dan moet ik je het antwoord schuldig blijven.

Zo niet dan heb je bijv. de Xiula-trooo.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kijk hier voor meer info: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?p=473972

Verder heb je ook de Silba Boom:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De Mega Boom:

+ YouTube Video

en de Piiiiiita Bang.

Maar misschien beter om hier een apart topic van te maken...

Ja, bij Original en aanverwante winkels bedoelde ik.
De meeste van die dingen komen van verder, zoals Spanje en het oostblok.
Maar bedankt voor je reactie.

Nu in de aktie bij zena in OLen en in baarle,€2,50 per pakje,Tevens als je LVC lid wordt , drastische kortingen in Olen bijvoorbeeld 20 vuurwerkbelgie nietraten voor € 3,90
Kijk op
www.zenavuurwerk.com en wordt lid of check facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan